حضور شهید سپهر در مدرسه علمی پس از 31 سال

به گزارش پایگاه خبری “فردای همدان” درس کلاس دانش آموزان مدرسه علمی همدان امروز با حضور پیکر شهید حسن سپهر، شهید 15 ساله تخریب چی همدانی برگزار شد. این شهید والا مقام که از شهدای مفقودالجسد گردان تخریب لشکر 32 انصارالحسین (ع) بود که در26 دی سال 65 در عملیات کربلای 5 در شلمچه به درجه رفیع […]

به گزارش پایگاه خبری “فردای همدان” درس کلاس دانش آموزان مدرسه علمی همدان امروز با حضور پیکر شهید حسن سپهر، شهید 15 ساله تخریب چی همدانی برگزار شد.

این شهید والا مقام که از شهدای مفقودالجسد گردان تخریب لشکر 32 انصارالحسین (ع) بود که در26 دی سال 65 در عملیات کربلای 5 در شلمچه به درجه رفیع شهادت نایل آمد و پیکر مطهر این شهید گرانقدر چندی پیش در جریان تفحص پیکرهای مطهر شهدا توسط کمیته جستجوی مفقودین به وطن بازگشت و از طریق انجام آزمایشات دی.ان.ای شناسایی شد.

صبح امروز دپیکر پاک و مطهر این شهید صبح امروز به مدرسه علمی، محل تحصیل وی در دوران ابتدائی منتقل شد تا مهمان دانش آموزان این مدرسه در مراسم صبح گاهی آنان همراه با زمزمه دعای عهد باشد و مورد استقبال دانش آموزان و معلمان این مدرسه رو به رو شد و این قدردانی دانش آموزان موجب شد تا بار دیگر حال و هوای ایثار و شهادت در میان آنها زنده شود.

 

گزارش از «محمدرضا کتابی صیام»