دختران پومسه‌کار همدانی در مسابقات تیم‌ملی

گروه ورزش: مسابقات انتخابی ورود به اردوی تیم‌ملی پومسه نوجوانان دختر، فردا در فدراسیون تکواندو برگزار می‌شود. به گزارش “فردای همدان”، مسابقات ورود به اردوی تیم‌ملی پومسه نوجوانان دختر، فردا (دوشنبه) همزمان با لیگ جوانان و بزرگسالان زنان «جام کوثر» در فدراسیون تکواندو برگزار می‌شود. در این دوره از مسابقات متولدین 11 دی‌ماه 1378 تا […]

گروه ورزش: مسابقات انتخابی ورود به اردوی تیم‌ملی پومسه نوجوانان دختر، فردا در فدراسیون تکواندو برگزار می‌شود.

به گزارش “فردای همدان”، مسابقات ورود به اردوی تیم‌ملی پومسه نوجوانان دختر، فردا (دوشنبه) همزمان با لیگ جوانان و بزرگسالان زنان «جام کوثر» در فدراسیون تکواندو برگزار می‌شود. در این دوره از مسابقات متولدین 11 دی‌ماه 1378 تا 10 دی‌ماه 1381 جواز حضور در این رقابت‌ها را دارند و پومسه‌روها می‌بایست در بخش‌هایی که کسب سهمیه نموده‌اند (پومسه ابداعی یا استاندارد) شرکت نمایند.

شرکت کنندگان برای حضور در اولین مرحله مسابقات انتخابی می‌بایست شرایط زیر را داشته باشند:

1- سهمیه 10 تیم برتر مسابقات قهرمانی کشور سال 1395 (تیم‌های البرز، اصفهان، تهران، زنجان، همدان، گلستان، چهارمحال بختیاری، فارس، کرمان)، در بخش ابداعی این تیم ها می توانند تنها یک سهمیه معرفی نمایند.

2- نفرات اول تا ششم انفرادی لیگ برتر سال 1395 تا پایان هفته ششم از دور برگشت( بخش استاندارد و ابداعی)

3- نفرات اول تا چهارم انفرادی لیگ دسته یک سال 1395

4- کلیه مدال آوران تیمی و انفرادی قهرمانی کشور سال 1395

5- مدال آوران مسابقات آسیایی سال 2015 – چین تایپه

6- تیم‌های اول تا سوم لیگ برتر سال 1395 تا پایان هفته ششم از دور برگشت (نفرات سوم مشترک شامل این مورد نمی‌باشند)

7- تیم‌های اول و دوم لیگ دسته یک سال 1395

چهارمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان پومسه در دو گروه پسران و دختران از یکم اردیبهشت‌ماه سال آینده به مدت 3 روز به میزبانی «آتی راو» قزاقستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/