مقام نخست همدان در مسابقات آفرود قهرمانی کشور

گروه ورزش: رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان همدان گفت: ورزشکار همدانی در مسابقات آفرود قهرمانی کشور در بین 18 استان مقام نخست را به خود اختصاص داد.     به گزارش “فردای همدان”، اصغر جهانیان با اشاره به برگزاری مسابقات آفرود قهرمانی کشور اظهار داشت: این مسابقات با شرکت ۱۱۸ نفر از ۱۸ استان […]

گروه ورزش: رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان همدان گفت: ورزشکار همدانی در مسابقات آفرود قهرمانی کشور در بین 18 استان مقام نخست را به خود اختصاص داد.

 

 

به گزارش “فردای همدان”، اصغر جهانیان با اشاره به برگزاری مسابقات آفرود قهرمانی کشور اظهار داشت: این مسابقات با شرکت ۱۱۸ نفر از ۱۸ استان کشور در مجموعه ورزشی تختی تهران برگزار شد.

وی افزود: همدان در این مسابقات با ۶ نفر شرکت کرد و حمیدرضا طهماسبی، وحید زارعی، بهنام بهشتی، بهراد طوقی، اله کریمی و سمیع الدین شجاعی مهر در این مسابقات حاضر شدند.

جهانیان با اشاره به نتایج این مسابقات گفت: در کلاس ۴ سیلندر خودروهای ۴۵۰۱ به بالا بهراد طوقی از همدان به مقام قهرمانی دست پیدا کرد و زکریا بهرام میرزایی از استان کرمانشاه و علی نخبه از استان البرز هر دو به‌طور مشترک دوم شدند و سمیع الدین شجاعی مهر از همدان در رتبه سوم ایستاد.

وی عنوان کرد: در کلاس بانوان نیز الهه کریمی از استان همدان اول شد و مرجان باغبانی از استان البرز و لیلا جعفری از استان فارس به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

جهانیان بابیان اینکه استان همدان در این رشته حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، بیان کرد: هیئت برنامه‌های مختلفی ازجمله برگزاری مسابقات موتور کراس، اتومبیلرانی سرعت، رالی نقشه‌خوانی، برگزاری کلاس‌های آموزشی، برپایی نمایشگاه خودروهای کلاسیک، کلاس‌های مربی‌گری و داوری و همچنین مسابقات کارتینگ را در تقویم ورزشی خود دارد.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان عنوان کرد: همچنین برگزاری کلاس‌های آموزش متعدد از سیاست‌های هیئت در سال ۹۵ است تا در امر مهم آموزش نیز موفقیت‌های لازم را کسب کنیم.

جهانیان بابیان اینکه راهنمایی و رانندگی می‌تواند با استفاده از ظرفیت هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی آمار تلفات رانندگی را کاهش دهد، گفت: اگر جوانان علاقه‌مند به این رشته ورزشی شناخته شوند و سپس با کسب آموزش و فرهنگ‌سازی مسیر هیجانات آن‌ها کنترل شود و اقدامات سرعت و حرکات نمایشی آن‌ها به مکان‌هایی که با هماهنگی راهنمایی و رانندگی ایجادشده برود به‌طورقطع شاهد این‌گونه مسائل نخواهیم بود.