گل‌پرور قهرمان دسته 56 کیلوگرم شد

وزنه‌بردار همدانی با 16 کیلوگرم اختلاف نسبت با نفر دوم دسته 56 کیلوگرم، نخستین مدال طلای رقابت‌های قهرمانی کشور در خوزستان را از آن خود کرد. به گزارش “فردای همدان”، نخستین روز از رقابت های قهرمانی بزرگسالان کشور (نکوداشت حضرت آیت الله موسوی جزایری) به میزبانی سالن شهدای وزنه برداری خوزستان با رقابت 7 وزنه […]

وزنه‌بردار همدانی با 16 کیلوگرم اختلاف نسبت با نفر دوم دسته 56 کیلوگرم، نخستین مدال طلای رقابت‌های قهرمانی کشور در خوزستان را از آن خود کرد.

به گزارش “فردای همدان”، نخستین روز از رقابت های قهرمانی بزرگسالان کشور (نکوداشت حضرت آیت الله موسوی جزایری) به میزبانی سالن شهدای وزنه برداری خوزستان با رقابت 7 وزنه بردار در دسته 56 کیلوگرم آغاز شد. برهمین اساس حسن گل پرور از استان همدان با مجموع 234 کیلوگرم قهرمان شد و به سه مدال طلا دست یافت.

گل پرور در حرکت یکضرب 109 کیلوگرم، حرکت دوضرب 125 کیلوگرم و با مجموع 234 کیلوگرم و به راحتی به قهرمانی دست یافت تا با یک قهرمانی دیگر در این وزن برای حضور در فینال لیگ برتر وزنه برداری آماده شود.

ابوالفضل جمعه پور نماینده تیم میزبان با مصدومیت از دور مسابقات کنار رفت. وی در حرکت دوضرب با آسیب دیدگی به مسابقه ادامه نداد.محمد یاسرپیریایی از استان همدان نیز در حرکت دوضرب نتوانست به رقابت با دیگر وزنه برداران این وزن بپردازد.

نتایج کامل نفرات برتر دسته 56 درحرکت یکضرب، دوضرب و مجموع به شرح زیر است:

حرکت یکضرب:

1- حسن گل پرور(همدان):109 کیلوگرم

2-مهران قاسم زاده(هرمزگان):101 کیلوگرم

3-مهدی دویرانی(زنجان):94 کیلوگرم

دوضرب:

1- حسن گل پرور(همدان):125 کیلوگرم

2- مهدی دویرانی(زنجان):124 کیلوگرم

3- مهران قاسم زاده(هرمزگان):112 کیلوگرم

مجموع:

1- حسن گل پرور(همدان):234 کیلوگرم

2- مهدی دویرانی(زنجان):218 کیلوگرم

3- مهران قاسم زاده(هرمزگان):213 کیلوگرم

انتهای پیام/