افتتاح دو پروژه در ملایر در دومين روز از دهه فجر انقلاب اسلامي

با حضور معاون استاندار و فرماندار ويژه شهرستان و الوند، مديرکل بهزيستي استان، در دومين روز از دهه فجر انقلاب اسلامي در ملاير، دو پروژه مرکز آفتاب، فعال در زمينه نگهداري و درمان بيماران رواني و فاز دوم مرکز نگهداري از معلولين ذهني نسيبه، با اعتبار چهار ميليارد پانصد ميليون ريال افتتاح شد.   به […]

با حضور معاون استاندار و فرماندار ويژه شهرستان و الوند، مديرکل بهزيستي استان، در دومين روز از دهه فجر انقلاب اسلامي در ملاير، دو پروژه مرکز آفتاب، فعال در زمينه نگهداري و درمان بيماران رواني و فاز دوم مرکز نگهداري از معلولين ذهني نسيبه، با اعتبار چهار ميليارد پانصد ميليون ريال افتتاح شد.

 

به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” در اين آيين که با حضور جمعي از مسئولين شهرستاني برگزار گرديد، عبدالعظيم رضايي، فرماندار ويژه شهرستان ملایر ضمن بازديد از بخش هاي مختلف واحدهاي نگهداري و درماني و عيادت از بيماران، ابراز اميدواري کرد با برنامه ريزي مدون و انجام غربالگري هاي ژنتيک، مشاوره و بهره گيري از دانش روان شناسي در زندگي روزمره مردم، کمتر شاهد بروز آسيب هايي اين چنيني براي بيماراني باشيم که بعضا خود هيچ سهم و نقشي در بيماري شان نداشته اند.

دکتر باقري، مدير مرکز آفتاب نيز در گزارشي که به فرماندار ويژه ملاير داد، گفت: اين مرکز که سرمايه گذاري سه ميليارد ريالي بخش خصوصي، در زميني به متراژ 1000 متر مربع با 500 متر مربع بنا، ساخته شده و با کادر درماني بيست نفره، پذيراي 64 بيمار رواني شهرستان است؛ باقري افزود: تکميل اين مرکز نيازمند تامين حداقل يک ميليارد ريال ديگر تجهيزات است که اميدواريم بتوانيم از کمک خيرين حوزه هاي گوناگون بويژه حوزه سلامت، در اين خصوص بهره مند شويم.

حجت الاسلام و المسلمين تکلو نيز در گزارش خود در خصوص مرکز نگهداري از معلولين ذهني دختر بالاي 14 سال در مرکز نسيبه گفت: اين مرکز به عنوان فاز دوم مرکز با دويست متر فضاي مفيد با کمک يک ميليارد و پانصد ميليون ريالي خير محترم آقاي زمانی ساخته شده و ظرفيت نگهداري از 70 تن از معلولين ذهني دختر را داراست.

شايان ذکر است فرماندار ويژه ملاير در پايان عيادت خود از بيماران در يادداشت يادبودي از خدمات و زحمات پرستاران و کادر درماني درمانگاه تقدير و براي تمامي بيماران آرزوي سلامت و بهبودي نمود