رسیدگی به ۸ فقره شکایت گردشگران نوروزی در همدان
به گزارش فردای همدان، علی خاکسار، اظهار داشت: از ابتدای شروع سفرهای نوروزی ۲۷ اسفندماه تا ۱۵ فروردینماه مجموعا تنها هشت فقره شکایت در سامانه ۰۹۶۲۹ ستاد خدمات سفر استان همدان ثبت شده که به همگی آنها رسیدگی شده است.
معاون گردشگری ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان همدان با بیان اینکه نظارت بر تاسیسات گردشگری استان به شکل مستمر ادامه دارد، گفت: گشتهای نظارتی متشکل از نمایندگان میراث فرهنگی، تعزیرات حکومتی، اداره نظارت بر اماکن عمومی و انتظامی، شبکه بهداشت و درمان، دامپزشکی و اداره صمت هستند.
وی تاکید کرد: بازدید از تاسیسات گردشگری استان در تمام تعطیلات ایام نوروز به صورت شبانه روزی ادامه داشت و این واحدها تحت رصد و پایش مستمر قرار گرفتند.
خاکسار گفت: واحدهایی که قوانین و مقررات را رعایت نمایند مورد تشویق قرار میگیرند و واحدهایی که از قوانین سرپیچی میکنند بدون هیچ اغماضی پس از تذکر و اخطار به مراجع قضایی و انتظامی جهت اعمال قانون معرفی میشوند.
معاون گردشگری ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان همدان تصریح کرد: سامانه ۰۹۶۲۹ بصورت شبانه روزی در طول سال در خدمت مسافران و گردشگران قرار دارد و میتوانند نکته نظرات را در خصوص چگونگی نحوه ارائه خدمات با ما در میان بگذارند و در کمترین زمان ممکن به شکایات رسیدگی میشود.
وی در خاتمه با بیان اینکه تمام نظارتها در جهت ارائه خدمات هر چه بهتر به مسافران و گردشگران نوروزی است، عنوان کرد: در این نظارتها هتل، هتل آپارتمان، هتل بوتیک، اقامتگاه سنتی، اقامتگاه بوم گردی، مهمانپذیر، مجتمعهای خدماتی رفاهی بین راهی، مجتمعهای گردشگری، واحدهای پذیرایی بین راهی، محوطههای گردشگری، سفره خانه سنتی، سرویسهای بهداشتی بین راهی و دفاتر خدمات مسافرتی مورد بازدید قرار گرفتند.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : ۰در انتظار بررسی : ۰انتشار یافته : ۰