همایش وقف و قرآن کریم شهرستان تویسرکان همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تویسرکان از برگزاری نشست بزرگ فعالان قرآنی شهرستان تویسرکان با عنوان همایش وقف و قرآن کریم همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.   به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان”، حمید رضا نوروزی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تویسرکان از برگزاری نشست و محفل […]

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تویسرکان از برگزاری نشست بزرگ فعالان قرآنی شهرستان تویسرکان با عنوان همایش وقف و قرآن کریم همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان”، حمید رضا نوروزی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تویسرکان از برگزاری نشست و محفل بزرگ فعالان قرآنی این شهرستان با عنوان همایش وقف و قرآن با شرکت 400 نفر از حافظان ، قاریان و فعالان عرصه قرآنی این شهرستان در مورخه 1399/11/14 در محل مسجد امیرالمومنین(ع) محله زرهان شهر تویسرکان با سخنرانی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان خبر داد .

 

نوروزی اظهار داشت: کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان تویسرکان با محوریت اداره اوقاف و امور خیریه به برنامه ریزی در زمینه برگزاری مراسمات مختلف در ایام الله دهه فجر در سطح مساجد و بقاع متبرکه شهرستان پرداخته و برنامه 10 شب – 10 سخنران در سطح مساجد این شهرستان با دعوت از مسئولین اجرایی جهت حضور و سخنرانی در بین نمازگزاران مساجد انجام خواهد پذیرفت .

 

رئیس اوقاف شهرستان تویسرکان عنوان کرد: در همایش وقف و قرآن کریم اداره اوقاف تویسرکان از محل نیات رقبات مرتبط با مسجد امیرالمومنین(ع) این شهرستان ، اطعام دهی صورت خواهد گرفت.