کندی روند اجرای فرهنگسراهای سطح شهر

گروه فرهنگ و هنر: رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و عضو هیت رئیسه شورای اسلامی شهر همدان به همراه مدیران و کارشناسان معاونت فرهنگی اجتماعی و گردشگری شهرداری از روند اجرای فرهنگسراها  و سالن های ورزشی در حال ساخت سطح شهر بازدید به عمل آوردند.   به گزارش “فردای همدان”، در این بازدید از فرهنگسراهای […]

گروه فرهنگ و هنر: رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و عضو هیت رئیسه شورای اسلامی شهر همدان به همراه مدیران و کارشناسان معاونت فرهنگی اجتماعی و گردشگری شهرداری از روند اجرای فرهنگسراها  و سالن های ورزشی در حال ساخت سطح شهر بازدید به عمل آوردند.

 

به گزارش “فردای همدان”، در این بازدید از فرهنگسراهای مهر دیزج، سالن های ورزشی اسلام شهرو فرهنگیان و فرهنگسرای آیت الله آخوند همدانی و نیز از زمین فرهنگسرای آیین روشن بازدی به عمل آمد، که متاسفانه تعدادی از فرهنگسراهای در حال اجرا تعطیل شده بودند و مورد انتقاد رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و عضو هیت رییسه شورا قرار گرفت.

بر اساس بازدید صورت گرفته فرهنگسرای آیت الله آخوند همدانی که مصوبه دور سوم شورای سالامنی را داشته و رد همین دوره هم عملیات اجرایی آن شروع شده عملا تعطیل شده بود و سالن ورزشی اسلامشهر با 95 درصد پیشرفت، و سالن ورزشی شهرک  ولی عصر (عج) نیز تعطیل بودند.

اما فرهنگسرای مهر شهرک ولی عصر (عج) با پیشرفت 90 درصدی از روند خوبی برخوردار بود.

بر اساس این گزارش؛ در این بازدید رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و عضو هیت رییسه شورای اسلامی شهر همدان از تعطیلی و کندی روند اجرای فرهنگسراها گلایه داشته و خواستار تسریع در روند اجرای این پروژه ها بویژه فرهنگسراهایی که از روند پیشرفت بالایی برخورداند تاکید کردند.