اجرای طرح استعدایابی فرصت بسیار مناسبی برای شکوفایی ورزش استان است

منعم شرایط موجود در طرح استعدایابی را فرصت بسیار مناسبی برای ورزش استان دانست و خواستار توجه جدی هیاتها و شهرستانها به این امر مهم شد و گفت: استعدادیابی در ورزش امری است که می بایست در هر زمانی پیگیری شده و مورد توجه قرار گیرد.   به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان”،رسول منعم، مدیرکل ورزش […]

منعم شرایط موجود در طرح استعدایابی را فرصت بسیار مناسبی برای ورزش استان دانست و خواستار توجه جدی هیاتها و شهرستانها به این امر مهم شد و گفت: استعدادیابی در ورزش امری است که می بایست در هر زمانی پیگیری شده و مورد توجه قرار گیرد.

 

به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان”،رسول منعم، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در سومین جلسه ستادی جشنواره همگانی استعدادیابی ورزشی بر اهمیت اثر بخش بودن این جشنواره تاکید کرد و افزود: استعدادیابی در ورزش امری است که می بایست در هر زمانی پیگیری شده و مورد توجه قرار گیرد. .

منعم از اجرای جشنواره استعدادیابی 6 رشته ورزشی در همدان خبر داد و گفت: این جشنواره 18 الی 20 اسفندماه امسال برگزار می شود.

وی افزود: کبدی، اسکیت، دوومیدانی، جودو، کشتی و تنیس روی میز 6 رشته ‌ای هستند که جشنواره استعدادیابی آنها در رده سنی 8 تا 14 سال در سطح استان همدان برگزار می‌شود.

وی گفت: آیین افتتاحییه جشنواره سراسری استعدادیابی در سالن انقلاب همدان و با حضور خانواده‌های ورزشکاران برگزار می‌شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان ضمن اشاره به وجود ظرفیت و استعدادهای خوب ورزشی در استان، ترویج صحیح و موثر ورزش همگانی در استان را در توسعه ورزش قهرمانی مهم دانست و تصریح کرد: هیات همگانی با بهره مندی و استفاده از فرصتها می تواند اقدامات موثری داشته باشد.

وی همچنین به اهمیت اساس علمی برنامه ریزی ها و اقدامات تعیین شده اشاره کرد و افزود: طراحی برنامه ها و مسیر تحقق اهداف مورد نظر می بایست علمی و متناسب با آیین نامه باشد و در این راستا باید از تجربیات مربیان، مسئولین و ورزشکاران در استان بهره مند شویم تا با شناسایی درست از ظرفیت منطقه و با توجه به امکانات موجود در استان بتوانیم برنامه ای کاربردی تدوین کرده و اقدام نماییم.

منعم گفت: استفاده از ظرفیتهای مدارس منطقه با نظارت روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانها و همکاری هیات های مربوط و بخشداریهای استان نقطه قوت جشنواره خواهد بود.

وی افزود:با توجه به تعامل موثر با اداره کل آموزش و پرورش و دقت نظر هیات های ورزشی استان امیدواریم بتوانیم با اجرای خوب و هدفمند طرح استعدادیابی جشنواره ،در روند توسعه ورزش استان همدان خصوصا حوزه قهرمانی درآینده نزدیک قدم مثبتی برداشته باشیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان در پایان شرایط موجود در طرح استعدایابی را فرصت بسیار مناسبی برای ورزش استان دانست و خواستار توجه جدی هیاتها و شهرستانها به این امر مهم شد و بر مستمر و نتیجه بخش بودن این جلسات تاکید کرد.