گنجینه کشتی همدان پر از ستارگان و شخصیت های برجسته است

دبیر فدراسیون کشتی گفت: گنجینه ورزش کشتی همدان پر از ستارگان و شخصیت های برجسته است و استعدادها و قهرمانان و مربیانی که همدان دارد بسیاری از استانهای کشور ندارند.   به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” رضا لایق، دبیر فدراسیون کشتی در مجمع انتخاباتی کشتی استان همدان که امروز برگزار شد افزود: تنها خدمت صادقانه […]

دبیر فدراسیون کشتی گفت: گنجینه ورزش کشتی همدان پر از ستارگان و شخصیت های برجسته است و استعدادها و قهرمانان و مربیانی که همدان دارد بسیاری از استانهای کشور ندارند.

 

به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” رضا لایق، دبیر فدراسیون کشتی در مجمع انتخاباتی کشتی استان همدان که امروز برگزار شد افزود: تنها خدمت صادقانه و خالصانه به مردم است که ماندگار خواهد بود و آقای رحیمی فر در هر سمت و جایگاهی که هست باید از امروز تنها فکر خود را معطوف به مدیریت در کشتی کند .

وی ادامه داد: امروزه اعتبار کشتی همدان به واسطه ای اعتبار و عملکرد قهرمانان و مربیانی چون براداران جوکار، صادق گودرزری ، سعید ابراهیمی، جمال میرزایی و بسیاری دیگر از افراد حاضر در مجمع است که ما نیز باید با رفتار خود به این اعتبار بیفزائیم.

لایق خاطرنشان کرد: گنجینه ورزش کشتی همدان پر از ستارگان و شخصیت های برجسته است و استعدادها و قهرمانان و مربیانی که همدان دارد بسیاری از استانهای کشور ندارند.

وی ادامه داد: استان همدان در تاریخ ورزش خود پهلوانانی چون براداران جوکار و صادق گودرزی را دارد که باید با اتحاد و همدلی کشتی همدان را در مسیر موفقیت قرار داد.

دبیر فدراسیون کشتی از رحیمی فر رئیس جدید هیات کشتی استان همدان اذعان کرد: با برنامه ریزی برای رفع مشکلات جوانان کشتی گیر استان همدان اقدام کند و مربیانی که اصلا برنامه ای در این ورزش ندارند و از کشتی به عنوان زنگ تفریح استفاده می کنند را کنار بگذارد.

رضا لایق ادامه داد: امیدواریم رئیس جدید هیات، خانواده بزرگ کشتی را هر فصلی به دور هم جمع کرده و توجه و حمایت بیشتر مسئولان را برای رفع مشکلات و موانع کشتی جلب کند.

این مسئول با بیان اینکه منزلت و توانمندی ورزش کشتی بسیار بالاست و کشتی جهان حول کشتی ایران می چرخد، افزود: امروز کشتی کشور با مدیریت رسول خادم از فدراسیون های موفق کشور و چند سال اخیر کشتی می باشد چرا که رییس فدراسیون با برنامه ریزی و تلاش شبانه روزی به دنبال موفقیت کشتی کشور است