توسعه کشتی همدان نیازمند برنامه ریزی وهدف گذاری است

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، برنامه ریزی را از اولویت‌های نخست ارتقای سطح ورزش برشمرد و گفت: هیئت کشتی این استان هم باید این موضوع را جدی گرفته و برای تحقق آن برنامه‌ریزی و هدف گذاری متناسب را انجام دهد.   به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” رسول منعم، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان […]

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، برنامه ریزی را از اولویت‌های نخست ارتقای سطح ورزش برشمرد و گفت: هیئت کشتی این استان هم باید این موضوع را جدی گرفته و برای تحقق آن برنامه‌ریزی و هدف گذاری متناسب را انجام دهد.

 

به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” رسول منعم، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیأت کشتی استان همدان، با اشاره به وضعیت ورزش کشتی همدان اظهار کرد: ورزش کشتی یکی از ورزش‌های بوده است که باعث افتخار استان در مجامع بین‌المللی شده است.

وی ادامه داد: این ورزش در استان تا کنون دو عنوان المپیک داشته است و این امر لزوم توجه بیشتر یه این ورزش را می‌طلبد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: این ورزش در مجامع جهانی و آسیایی نیز مدال‌ها و مقام‌های متعدد و زیادی را دارد و به نوعی این ورزش، یکی از ورزش‌های موفق در استان و ایران است.

وی بیان کرد: از رئیس جدید این هیأت خواستارم که با یک برنامه‌ریزی بسیار خوب زمینه‌ساز شکوفایی دوباره کشتی همدان باشد و باید برای رسیدن به این مهم چهار سال پاشنه کشیده تلاش کند.

منعم تأکید کرد: باید مسؤلان ارشد استان و رئیس فدراسیون حمایت کنند تا دوباره به کشتی همدان رونق بخشیده شود.

وی خاطرنشان کرد: به طور حتم دستگاه ورزش استان نیز همپای همه برای رسیدن دوباره کشتی همدان به قله افتخارات تلاش خواهد کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان افزود: امیدواریم با این انتخاب، فضائی ایجاد شود که کشتی به روزهای خوب خود هدایت شود و با برنامه ریزی در جهت رفع مشکلات ورزشکاران جوان این رشته اقدام گردد.

این مسئول ادامه داد: مردم استان همدان ورزش کشتی را دوست دارند و امیدواریم با برنامه ریزی و هدایت جوانان، شاهد پرورش استعدادهای متعدد در استان همدان باشیم