470 مسافر در اسدآباد اسکان اضطراري شدند

فرماندار اسدآباد گفت: 470 مسافر در کولاک گردنه اسدآباد گرفتار شده بودند که در نواحي گردنه و سطح شهر اسدآباد اسکان داده شدند.   به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” حسين افشاري، فرماندار اسدآباد شامگاه شنبه گفت: 270 نفر در پايگاه امداد و نجات هلال احمر و راهدارخانه واقع در گردنه اسدآباد و همچنين 200 نفر […]

فرماندار اسدآباد گفت: 470 مسافر در کولاک گردنه اسدآباد گرفتار شده بودند که در نواحي گردنه و سطح شهر اسدآباد اسکان داده شدند.

 

به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” حسين افشاري، فرماندار اسدآباد شامگاه شنبه گفت: 270 نفر در پايگاه امداد و نجات هلال احمر و راهدارخانه واقع در گردنه اسدآباد و همچنين 200 نفر در مساجد و اماکن تدارک ديده شده در سطح شهر اسکان داده شده اند و پتو، وسايل گرمايشي، غذا و جيره خشک در اختيار مسافران قرار گرفت

فرماندار اسدآباد خاطرنشان کرد: بعد از ظهر امروز در پي ريزش برف سنگين ، کولاک و باد شديد گردنه اسدآباد از سمت کرمانشاه و همدان بسته شد و به علت بدي شرايط هوا، گردنه همچنان بسته است.

افشاري افزود: نيروهاي راهداري ، امدادگران هلال احمر و پايگاه اورژانس در گردنه و شهر اسدآباد مشغول هدايت و خدمات رساني به مسافران در راه مانده هستند.

وي اظهار کرد: تاکنون هيچ تصادفي در مسير گردنه اسدآباد رخ نداده است و تنها چند مورد نقص فني خودرو و خسارت جزيي اتفاق افتاده است.

فرماندار اسدآباد با اشاره به برودت هوا و شرايط  نامناسب گردنه اسدآباد از هموطنان خواست سفرهاي خود را به روزهاي ديگر موکول کنند.

لازم به ذکر است در 48 ساعت گذشته گردنه اسدآباد بعلت کولاک شديد 2 بار بسته شده است و گردنه اسدآباد به طول 15 کيلومتر از گردنه هاي برفگير و حادثه خيز کشور و در مسير همدان به کرمانشاه قرار دارد