اجرای فضا‌سازی شهری جشنواره در بیش از یک‌هزار نقطه

مدیر کمیته تبلیغات بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، گفت: در بیش از یک هزار نقطه شهری همدان قبل از آغاز برنامه‌های جشنواره فضا‌سازی مناسب برای تقویت و ایجاد شور نشاط انجام شده است.

به گزارش فردای همدان، حسین خانجانی اظهار داشت: برگزاری جشنواره موجب شادابی و نشاط اجتماعی در شهر همدان می‌شود و از آنجا که این نشاط با هنر وزین و اصیل نمایش در شهر ایجاد می‌شود نشان از ارزش‌های تمدنی این شهر است.

وی افزود: با توجه به مسئولیت کمیته تبلیغات جشنواره برای فضاسازی و تبلیغات شهری اقدام‌هایی به مانند استفاده از نمادهای کودکانه، نصب ریسه‌های رنگی پارچه‌ای و روشن کردن ریسه‌های نوری در برخی معابر انجام شده است و از دیگر اقدام‌های این حوزه رسیدگی به فضای سبز شهری بخصوص اطراف سالن‌های برگزاری جشنواره بوده است.

مدیر کمیته تبلیغات بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، عنوان کرد: تبلیغات شهری اجرا شده نصب بیلبوردهای شهری در 35 نقطه، بلک لایت در 11 نقطه، بیلبرد 70 عدد در 10 نقطه،کتیبه ای در 800 نقطه، پرچمی در 9 نقطه، طاق نصرت در 10 نقطه و سایبان‌های اتوبوس و تاکسی‌ها 51 نقطه است.