ارتقای ایمنی راه‌های همدان با نصب ۱۵ هزار تابلو و علائم

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان گفت: با هدف افزایش ایمنی سفرهای جاده‌ای و کاهش تصادفات، بیش از ۱۵ هزار تابلو و علائم ترافیکی در راه‌های استان همدان نصب و تعمیر شده است.

به گزارش فردای همدان، مهرداد آهکی اظهار داشت: در هفت ماهه سال جاری، ۱۵۳۰۰ تابلو و علائم ترافیکی در سطح استان همدان نصب و تعمیر شده‌اند. به علاوه اینها از ابتدای سال جاری تا کنون ۲۱۸۱ کیلومتر خط‌کشی، ۱۱ کیلومتر شیار لرزاننده، نصب ۲۵۸۰ شاخه گاردریل، ۵ کیلومتر نیوجرسی، احداث ۱۱ سیستم روشنایی مقطعی و سایر اقدامات ایمنی نیز در سطح راه‌های استان اجرایی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان افزود: این دستاوردها نتیجه تلاش‌های مستمر برای بهبود زیرساخت‌های جاده‌ای و ارتقای ایمنی سفرها است که بسیار موثر بوده و بر اساس اعلام پلیس راه استان، طی شش ماهه نخست سال جاری، تصادفات جاده‌ای در جاده های استان همدان ۲۰ درصد کاهش یافته‌اند.

وی در پایان با اشاره به رفع نقاط حادثه خیز در محورهای استان، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲ نقطه حادثه خیز مصوب و ۲۱ نقطه دارای تصادف نیز در سطح راههای استان بطور کامل رفع و اصلاح شده است.