نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی:

خدمت به معلولین وظیفه همه مسئولین و آحاد جامعه است

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور معلولین در عرصه های مشارکت فعال اجتماعی ضرورتی انکار ناپذیر است که باید در تدوین و اجرای همه برنامه های توسعه ای کشور مدنظر قرار گیرد.

به گزارش فردای همدان، حمیدرضا حاجی‌بابایی در مراسم گرامیداشت هفته ملی پارالمپیک ضمن تاکید بر اینکه خدمت به معلولین وظیفه همه مسئولین و آحاد جامعه می باشد، اظهار داشت: خدمت به جامعه توان‌یابان به ویژه ورزشکاران از وظایف همه دست اندرکاران دستگاه های اجرایی و حمایتی کشور می باشد که این امر جز با مشارکت همه جانبه میسر نخواهد شد.

نایب رئیس اول مجلس و نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، افزود: آموزش و فرهنگ سازی، حمایت و پذیرش این اقلیت بزرگ جامعه که با بکارگیری آخرین دستاوردهای علمی و فناوری روز تسهیل خواهد شد، از ضروریات است.

وی خاطرنشان کرد: حضور معلولین در عرصه های مشارکت فعال اجتماعی ضرورتی انکار ناپذیر است که باید در تدوین و اجرای همه برنامه های توسعه ای کشور مدنظر قرار گیرد.

حاجی‌بابایی با اشاره به تخصیص فضای ورزشی جدید جهت ایجاد مجموعه ورزشی چند منظوره ویژه ورزشکاران توان‌یاب، عنوان کرد: این پروژه بزرگترین مجموعه ورزشی چند منظوره برای ورزشکاران توان‌یاب و پارالمپیکی در غرب کشور می باشد که با همت و پیگیری مسئولین عملیات اجرایی آن آغاز و در زمینی به مساحت ۵۰۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.