بهسازی و تسطیح مسیر روستای گاوسوار در رزن آغاز شد

علی اصغر غفاری آثار، فرماندار شهرستان رزن، با همراهی هادی ذاکر بخشدار سردرود و یمینی اشرف، رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان، از پروژه بهسازی و تسطیح مسیر روستای گاوسوار بازدید کردند. این پروژه با اعتباری افزون بر ۳۰ میلیارد ریال به منظور حل مشکل اختلاف سطح و بهبود شرایط رفت و آمد در این منطقه آغاز شده است.

به گزارش فردای همدان، در بازدید علی اصغر غفاری آثار، فرماندار رزن، با همراهی هادی ذاکر، بخشدار سردرود و یمینی اشرف، رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان، از پروژه بهسازی، تسطیح و حل مشکل اختلاف سطح روستای گاوسوار، اهمیت این پروژه به وضوح نمایان شد. این پروژه به عنوان مسیر مواصلاتی و اصلی بخش سردرود شناخته می‌شود و با توجه به شرایط نامناسب این مسیر به واسطه اختلاف سطح، نیاز به بهسازی و تسطیح آن به قید فوریت احساس می‌شد.

بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان رزن متعهد به انجام عملیات بهسازی، زیرسازی و آماده‌سازی بیش از یک کیلومتر از این مسیر با عرض ۱۹ متر که از درون روستای گاوسوار عبور می‌کند، شده است. اعتبار این پروژه بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال از محل دیون تأمین شده و اجرای آن از هفته گذشته آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود که تا پایان هفته آینده به طور کامل به اتمام برسد.

علاوه بر این، آسفالت این مسیر نیز توسط راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال انجام خواهد شد. این اقدامات به منظور افزایش رضایتمندی و تسهیل رفت و آمد ساکنین منطقه سردرود انجام می‌شود.

با بهره‌برداری از این پروژه، وضعیت آشفته‌ای که موجب مشکلات فراوان برای مردم به هنگام جاری شدن روان آب‌ها بود، مرتفع خواهد شد و این اصلاحات قطعاً موجب سهولت و تسهیل در رفت و آمد اهالی منطقه سردرود خواهد شد.

تلاش‌های فرماندار شهرستان، مسیولین محلی و پیگیری‌های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در این پروژه حایز اهمیت بوده و نشان‌دهنده عزم جدی مسئولین برای بهبود شرایط زندگی مردم منطقه است.