فرماندار رزن:

در مسیر و سمتی حرکت کنیم که نتیجه آن آرامش مردم باشد

فرماندار رزن گفت: در مسیر و سمتی حرکت کنیم که نتیجه آن آرامش مردم باشد.

به گزارش فردای همدان، علی اصغر غفاری‌آثار فرماندار رزن به همراه معاونین فرمانداری و تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان با حضور در محل دادگستری شهرستان، با سید وحید سپهر رئیس دادگستری شهرستان رزن دیدار و گفتگو و انتصاب جدید وی را تبریک گفتند.

فرماندار شهرستان رزن در این دیدار ضمن تبریک انتصاب آقای سپهر به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان و آرزوی توفیق در انجام امور محوله، از زحمات، تلاشها و اقدامات دکتر وحید آرمان رییس سابق دادگستری شهرستان تقدیر کرد.

غفاری‌آثار در ادامه بیان کرد: در جامعه نیاز است به سمتی برویم و در مسیری حرکت کنیم که نتیجه آن آرامش مردم باشد.

سید وحید سپهر در ادامه با ابراز خرسندی از هماهنگی و همدلی شکل گرفته میان تمامی دستگاه ها و ادارات شهرستان رزن با دادگستری جهت حل مشکلات و خدمت به مردم، عنوان کرد: ما سرباز ولایتیم و نگهبان عدالت و دستگاه قضایی به جهت داشتن نقش اصلی در برخورد با جرائم، تخلفات و ناهنجاری های گوناگون اهمیت بسزا و قابل توجهی دارد، همچنین برای تسریع در حل برخی مسائل و مشکلات اساسی شهرستان، تعامل و همکاری بیشتر و موثرتر با مجموعه اجرایی و ادارات شهرستان امری ضروری است.

رییس دادگستری شهرستان رزن در این دیدار با بیان این مطلب که کار قوه قضاییه علی‌رغم پیچیدگی، کار بسیار ظریف و حساسی می‌باشد، خاطرنشان کرد: امید است با تعامل، همدلی،همراهی و همکاری دستگاههای مختلف شاهد تحول بیشتر در رزن باشیم.