درخشش آزاد کاران نونهال استان در مسابقات قهرمانی کشور

گروه ورزش: نونهالان آزاد کار استان با کسب چندین مدال رنگین توانستند با کسب 45 امتیاز مقام چهارم را در مسابقات قهرمانی کشور کشتی کسب کنند .     به گزارش “فردای همدان”، مسابقات قهرمانی کشور نونهالان و خردسالان در هر دو رشته فرنگی و آزاد از روز جمعه الی سه شنبه در شهرستان بناب […]

گروه ورزش: نونهالان آزاد کار استان با کسب چندین مدال رنگین توانستند با کسب 45 امتیاز مقام چهارم را در مسابقات قهرمانی کشور کشتی کسب کنند .

 

 

به گزارش “فردای همدان”، مسابقات قهرمانی کشور نونهالان و خردسالان در هر دو رشته فرنگی و آزاد از روز جمعه الی سه شنبه در شهرستان بناب در آذربایجان شرقی پیگیری شد و حاصل کار تیم آزاد نونهالان استان یک مدال طلا ، دو نقره و دو برنز بود .

تیم نونهالان استان در هر دو رشته آزاد و فرنگی روز یکشنبه بیستم خرداد به سرپرستی محمد سهرابی راهی مسابقات شدند و محمد رضا خزائی به عنوان مربی تیم فرنگی و اصغر قنبری ، حشمت احمدی و مجتبی نادری به عنوان مربیان تیم آزاد در این مسابقات همراه او بودند .

در این رقابت ها مازندران با کسب 75 امتیاز مقام نخست را به خود اختصاص داد و تیم همدان با کسب 45 امتیاز چهارم شد .

محمد امین لرستانی در 42 کیلوگرم موفق به کسب مدال نقره شد.

اسماعیل قره گوزلو در 53 کیلوگرم در جایگاه سوم قرار گرفت و مدال برنز را از آن خود کرد.

حسین رسولی کشتی گیر فامنین در 66 کیلوگرم موفق به کسب مدال طلا گردید.

فردین طالبی در 73 کیلوگرم در جایگاه دوم قرار گرفت و مدال نقره را به خود اختصاص داد.

و مهدی خزائی در 100 کیلوگرم سوم شد و مدال برنز گرفت.

لازم به ذکر است در سایر رشته ها اعم از آزاد و فرنگی خردسالان و فرنگی نونهالان تیم همدان مقامی کسب نکرد و امیر حسین درگاهی خو در رشته فرنگی نونهالان در 53 کیلوگرم پنجم شد و یونس شفیعی نیز در رشته آزاد خردسالان در 38 کیلوگرم به مقام پنجم رسید.