بهسازی و روکش آسفالت ۳۹ کیلومتر از راه‌های ملایر

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان ملایر از اجرای ۳۹ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت در راههای این شهرستان خبر داد.

به گزارش فردای همدان، هاشم اسکندریان گفت: بمنظور ارتقاء ایمنی راهها و افزایش رضایتمندی کاربران جاده ای از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۴ کیلومتر روکش آسفالت،۱۵ کیلومتر آسفالت حفاظتی اسلاری سیل،۹۰۰ کیلومتر شانه سازی و تعدیل شیب شیروانی، ۱۳۰ کیلومتر خط کشی، ۱۰ مورد اصلاح پیچ و تقاطع، احداث ۵ مورد دوربرگردان در سطح راههای شریانی،اصلی،فرعی و روستایی شهرستان ملایر انجام شده است.

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان ملایر ادامه داد: محور همدان-ملایر-اراک یکی از کریدور های مهم حمل ونقل جاده ای کشور محسوب می شود که در همین راستا عملیات اجرایی بهسازی و روکش آسفالت، درزگیری،شانه سازی و ساماندهی سیستم های روشنایی این محور به طور ویژه در حال اجرا می باشد.

وی بیان کرد: عملیات تعریض محور قوزان-شریف آباد بطول ۱۲ کیلومتر در حال اجرا می باشد که تاکنون ۶ کیلومتر آن به اتمام رسیده و در حال بهره برداری می باشد، در صورت تامین اعتبارات مورد نیاز باقی مانده محور نیز تعریض خواهد شد.

اسکندریان با اشاره به پیش رو بودن فصل بارندگی ها، اظهار داشت: تاکنون بالغ بر ۲ هزار تن شن ونمک در ۵ راهدارخانه این شهرستان ذخیره سازی شده است.

️رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان ملایر در پایان خاطرنشان کرد: شهرستان ملایر داری ۹۱۱ کیلومتر انواع راه می باشد که بخشی قابل توجهی از ترافیک عبوری غرب به جنوب کشور از محورهای این شهرستان عبور می کند.