بیست و پنجمین نشست خانه نقاشان حوزه هنری برگزار می‌شود

گروه فرهنگ و هنر: بیست و پنجمین نشست خانه نقاشان حوزه هنری استان همدان با موضوع بررسی مزایا و معایب حضور در جشنواره‌های هنری برگزار می‌شود.     به گزارش “فردای همدان”، رئیس انجمن هنرهای تجسمی استان با بیان اینکه بیشتر هنرمندان جشنواره زده شده اند، گفت: به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان همدان؛ […]

گروه فرهنگ و هنر: بیست و پنجمین نشست خانه نقاشان حوزه هنری استان همدان با موضوع بررسی مزایا و معایب حضور در جشنواره‌های هنری برگزار می‌شود.

 

 

به گزارش “فردای همدان”، رئیس انجمن هنرهای تجسمی استان با بیان اینکه بیشتر هنرمندان جشنواره زده شده اند، گفت: به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان همدان؛ سعید دولتی با تأکید بر اینکه  بسیاری از هنرمندان بر این باور هستند که در کشور دچار جشنواره زدگی شده ایم، اظهار داشت: متأسفانه در جشنواره های هنری رنگی از امیدبخشی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه روند برگزاری جشنواره‌ها در کشور و در استان رضایت بخش است، یادآور شد: متاسفانه در جشنواره‌های هنری به لحاظ محتوا و موضوع، آثار درجا می زند و اسیر کلیشه‌ای شدن‌ها شده‌ایم.

دولتی اضافه کرد: محتوای جشنواره‌های هنری باید بر مبنای نگرش‌ها و اعتقادات مردم جامعه باشد تا اسیر تکرار موضوع نشویم.

گفتنی است، نشست بیست و پنجم خانه نقاشان حوزه هنری استان با سخنرانی سعید دولتی و با حضور دانشجویان، هنرمندان، و علاقمندان، روز چهارشنبه ششم بهمن‌ماه ساعت 15 تا 17 در حوزه هنری استان برگزار می شود که در این نشست مزایا و معایب حضور در جشنواره‌های هنری بررسی خواهد شد.