اداره کل ورزش و جوانان همدان از هیأت‌های ورزشی حمایت ویژه می‌کند

گروه ورزش: مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: حمایت اداره ورزش و جوانان استان همدان از هیأت‌های ورزشی بسیار ویژه است و برای رشد و اعتلای ورزش استان از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.     به گزارش”فردای همدان”، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در مجمع انتخاباتی هیأت والیبال استان با اشاره به […]

گروه ورزش: مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: حمایت اداره ورزش و جوانان استان همدان از هیأت‌های ورزشی بسیار ویژه است و برای رشد و اعتلای ورزش استان از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

 

 

به گزارش”فردای همدان”، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در مجمع انتخاباتی هیأت والیبال استان با اشاره به هیأت والیبال همدان اظهار کرد: هیأت والیبال همدان یکی از هیأت‌های خوب ورزشی استان است و بازیکنان خوبی در لیگ‌های کشوری دارد.

رسول منعم بیان کرد: امیدوارم امروز هر کسی سکان هدایت والیبال همدان را در دست گرفت برای رشد و اعتلای این ورزش تلاش کند تا دوباره والیبال همدان به روزهای اوج خودش بازگردد.

وی ادامه داد: والیبال همدان در گذشته در کشور صاحب جایگاه و منزلت بوده و با برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند باید دوباره به آن سطح برسیم.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان در ادامه کسب 2 سهمیه پاراالمپیک در رشته های والیبال نشسته و دو و میدانی نابینایان در روز اخیرو همچنین 3 سهمیه المپیک در رشته های دومیدانی، والیبال و تیراندازی را از توفیقات استان برشمرد و افزود: عادل برقعی و خانم خدابنده لو 2 داور و مربی به ترتیب در رشته تنیس و تیراندازی به عنوان نماینده ایران در مسابقات المپیک حضور خواهند داشت.

منعم با اشاره به خبر خط خوردن آرمین تشکری از تیم ملی والیبال گفت: آرمین از بهترین ورزشکار استان و کشور محسوب می شود و انتظار جامعه والیبال و مردم همدان این است که ریاست فدراسیون برای حضور آرمین تشکری در المپیک حمایت های لازم را از ایشان داشته باشد هر چند که خبر خط نخوردن تشکری قعطی نسیت.

وی تصریح کرد: امیدواریم رئیس فدراسیون شرایطی را رقم بزند که دوباره آرمین تشکری لباس تیم ملی را بر تن کرده و راهی المپیک شود.

منعم خاطرنشان کرد: حمایت اداره ورزش و جوانان استان همدان از هیأت‌های ورزشی بسیار ویژه است و برای رشد و اعتلای ورزش استان از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

وی از کسب 750 عنوان کشوری، 30 عنوان جهانی، 20 عنوان آسیایی و 18 عنوان بین المللی توسط جوانان و افتخار آفرینان این استان در سال گذشته خبر داد.

منعم به چشم انداز اصلی ورزش استان اشاره کرد و گفت : یکی از اولویت های بسیار مهم، ارتقای جایگاه ورزش استان در عرصه‌های منطقه ای، جهانی و بین المللی با تامین و توسعه ورزش قهرمانی است .