نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
به گزارش فردای همدان، علیاحمد نادری ضمن تقدیر و تشکر از شهروندان عزیز که متولیان اصلی و همکاران دلسوز ما در تأمین امنیت می باشند، اظهار داشت: یکی از کانال های ارتباطی مردم با پلیس سامانه 110 می باشد که بدون شک هر یک از ما شهروندان در هر موقعیتی که نیاز حمایتی به پلیس داشته باشیم با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس می گیریم و منتظر حضور پلیس در کوتاه ترین زمان ممکن برابر نیاز می باشیم .
معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس استان همدان افزود: روزانه در استان همدان تقریبا 3850 تماس مردمی با سامانه 110 صورت می گیرد که این نشانه خوبی از تعامل، همراهی و اعتماد مردم به پلیس می باشد از طرفی تنها 36 درصد از این تماس ها عملیاتی بوده و منجر به انجام ماموریت عملیاتی می شوند، لذا پلیس و شهروندان می توانند با همراهی و شناخت بیشتر، بخش قابل توجهی از این تماس ها را کاهش دهند.
وی بیان کرد: پرهیز شهروندان از تماس های غیر فوریتی و غیر ضروری با سامانه 110و در صورت حل مشکل اطلاع رسانی مجدد مبتی بر عدم نیاز به حضور پلیس و در نهايت مدیریت تماس با این سامانه ، گامی موثر در ارائه خدمات مطلوب پلیس به شهروندان می باشد.
معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس استان همدان در پایان ضمن تقدیر از همراهی و مشارکت شهروندان با پلیس در انجام ماموریت ها گفت: امنیت یک مقوله مشارکتی و همه آحاد جامعه در تولیدآن سهیم هستند پس بیاییم با ایفای مطلوب نقش خود، در راستای امنیت پایدار در اجتماع گام برداریم.