افتتاح 6 پروژه‌ آبرسانی به روستاهای نهاوند در هفته دولت

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از افتتاح شش پروژه‌ آبرسانی به روستاهای شهرستان نهاوند خبر داد و گفت: 230 میلیارد تومان برای آّبرسانی به این روستاها هزینه شده است.

به گزارش فردای همدان، فرهاد بختیاری‌فر با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: آبرسانی روستایی یکی از اولویت‌های ما در شرکت آب و فاضلاب است و ما عزم جدی برای سیراب کردن روستانشینان استان داریم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان افزود: پروژه‌های مهمی در هفته دولت برای آبرسانی به روستاهای استان داشتیم و در شهرستان نهاوند نیز شش پروژه به صون همزمان با حضور نماینده محترم مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان نهاوند و جمعی از مدیران شهرستانی افتتاح شده است.

وی ادامه داد: آبرسانی به روستای مهین آباد با حفر یک حلقه چاه عمیق توسط خیّر محترم آبرسان و اجرای خط انتقال، خط برق و تجهیز چاه با 35 میلیارد ریال اعتبارو آبرسانی به روستای چولک اصلی و قپانوری نیز با حفر یک حلقه چاه عمیق توسط خیّر محترم آبرسان و اجرای خط انتقال، خط برق و تجهیز چاه با 40 میلیارد ریال اعتبار، افتتاح شدند.

بختیاری‌فر با اشاره به آّبرسانی به روستای طائمه، عنوان کرد: آبرسانی به این روستا از طریق حفر یک حلقه چاه عمیق توسط خیّر محترم آبرسان و اجرای خط انتقال، خط برق و تجهیز چاه با اعتبار 40 میلیارد ریالی انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان ادامه داد: روستاهای شعبان و توانه نیز از طریق حفر یک حلقه چاه عمیق، اجرای خط انتقال، خط برق و تجهیز چاه، هرکدام با اعتبار 40 میلیارد ریالی آبرسانی شدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آبرسانی به روستاهای راوند علیا و سفلی نیز با احداث ایستگاه پمپاژ، تعویض شبکه آبرسانی، اجرای خط انتقال و ساخت مخزن، انجام شده است.