طبیعت و زندگی در نگارخانه حوزه هنری

گروه فرهنگ و هنر: مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان همدان گفت: در روزهایی که آثار انتزاعی بیشترین نمود را دارند، حوزه هنری استان همدان تعدادی از آثار غیرانتزاعی هنرمندان نقاش استان را به نمایش گذاشته است.     به گزارش “فردای همدان”، سیدیونس اشرفی‌پور اظهار کرد: نمایشگاه گروهی پنج نفر از اعضای خانه […]

گروه فرهنگ و هنر: مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان همدان گفت: در روزهایی که آثار انتزاعی بیشترین نمود را دارند، حوزه هنری استان همدان تعدادی از آثار غیرانتزاعی هنرمندان نقاش استان را به نمایش گذاشته است.

 

 

به گزارش “فردای همدان”، سیدیونس اشرفی‌پور اظهار کرد: نمایشگاه گروهی پنج نفر از اعضای خانه نقاشی حوزه هنری استان همدان به مدت یک هفته به روی دیوار رفته است.

وی گفت: تعداد 30 اثر از شهرزاد بیاتی، سجاد حبیبی، امیر قدوسی، سمیه بیات و مهدیه سهرابی، تا روز چهارشنبه 29 دیماه از ساعت 9 الی 13 و 15 الی17 در نگارخانه حوزه هنری واقع در ابتدای خیابان شریعتی، روبروی بانک صادرات مرکزی، بن‌بست زرین در معرض نمایش قرار گرفته است و در روز پنج‌شنبه 30 دیماه نیز از ساعت 9 الی 13 پذیرای علاقمندان است.

اشرفی‌پور اضافه کرد: این آثار با تکنیک رنگ روغن و اکریلیک و در ابعاد مختلف، طبیعت و زندگی شهری را به تصویر کشیده اند.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان همدان در پایان گفت: در فضایی که نگاه‌ها انتزاعی شده و غالب آثار به‌نمایش درآمده آبستراک هستند، آثاری غیر انتزاعی و فیگوراتیو را در نگارخانه حوزه هنری استان به نمایش گذاشته‌ایم.