دوست دارم به صورت رسمی آلبومی منتشر کنم

گروه فرهنگ و هنر: دوست دارم به صورت رسمی آلبومی منتشر کنم اما بنظرم این کار نیاز به یک اسپانسر مالی دارد که اگر به یاری خدا اسپانسری پیدا کنم حتما اولین کارم بستن یک آلبوم خوب است. حمید سماوات در گفت و گو با “فردای همدان”، با بیان اینکه از بچه‌گی کارهای هنرمندان بزرگ […]

گروه فرهنگ و هنر: دوست دارم به صورت رسمی آلبومی منتشر کنم اما بنظرم این کار نیاز به یک اسپانسر مالی دارد که اگر به یاری خدا اسپانسری پیدا کنم حتما اولین کارم بستن یک آلبوم خوب است.
حمید سماوات در گفت و گو با “فردای همدان”، با بیان اینکه از بچه‌گی کارهای هنرمندان بزرگ را گوش می دادم و سعی میکردم مانند آنها باشم، اظهار کرد: بزرگتر که شدم با وجود شرایط سختم خوانندگی و آهنگسازی را که مورد علاقه ام بود دنبال کردم.
این خواننده همدانی در پاسخ به اینکه چه مشکلاتی در این زمینه وجود دارد، افزود: مشکلات زیاد است از جمله پیدا کردن ترانه و ترانه سرای خوب تا پخش آهنگ و رساندن کارها به گوش مردم و خیلی مسائل در ظاهر کوچک اما بزرگ.
وی با اشاره به اینکه تاکنون بصورت رسمی آلبومی را منتشر نکرده است، بیان کرد: دوست دارم از خودم بصورت رسمی آلبومی منتشر کنم اما بنظرم این کار نیاز به یک اسپانسر مالی دارد که اگر به یاری خدا اسپانسری پیدا کنم حتما اولین کارم بستن یک آلبوم خوب است.
سماوات با بیان اینکه بیشتر موضوعی که به آن معتقد باشم و بتوانم احساسش کنم را می خوانم، گفت: درد و احساسی را که در جوان ها می بینم را سعی می کنم در قالب ترانه بیان کنم.
این خواننده همدانی در پاسخ به اینکه چه شرایطی برای خوانندگی لازم است، عنوان کرد: در گذشته صدا، علاقمندی، عشق و تمرین بود اما شرایط و فرهنگ امروز، فاکتور توانمندی مالی و رابطه ها را اولویت قرار داده که بنده در این زمینه ها ناتوان هستم.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مشغول تکمیل کردن چندتا از کارهایم هستم که مشتاقم هرچه زودتر به گوش مردم برسانم، خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانم در آینده اولین آلبوم رسمی‌ام را منتشر کنم؛ البته یک دست صدا ندارد و من هم تنها و بدون پشتیبان هستم.
سماوات با بیان اینکه موسیقی ایران همیشه غنی و قوی بوده و طی سال های اخیر با حضور استعدادهای جدید و تلفیق سبک ها و وجود موسیقی الکترونیک خیلی بهتر و حرفه ای تر شده است، اظهار کرد: البته هنرمندنماهایی هم هستند که از حاشیه، رابطه و دلالی سود میبرند که آفت موسیقی حساب می شوند گرچه این مشکلات در هر زمینه ای است و موسیقی ایران هم فارغ از این قضیه نیست.