سرپرست اداره ورزش و جوانان تویسرکان منصوب شد

گروه ورزش: علی حقیقی با حکم مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان به سمت سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان تویسرکان منصوب شد.       به گزارش “فردای همدان”، با صدور حکمی از سوی رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان، علی حقیقی به سمت سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان […]

گروه ورزش: علی حقیقی با حکم مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان به سمت سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان تویسرکان منصوب شد.

 

 

 

به گزارش “فردای همدان”، با صدور حکمی از سوی رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان، علی حقیقی به سمت سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان تویسرکان منصوب شد.

در این حکم آمده است: نظر به اهمیت و جایگاه ورزش و جوانان در جامعه، امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از کلیه ظرفیتها و تعامل مناسب با مقامات محلی و بهره مندی از همکاری پیشکسوتان در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای ورزش و امور جوانان آن شهرستان موفق و موید باشید به موجب این ابلاغ جنابعالی به عنـوان سرپرست اداره ورزش و جـوانان شهرستان تویسرکان منصوب می شوید..

گفتنی است پیش از این حقیقی به مدت 3 سال ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان فامنین و به مدت 2 سال ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار را بر عهده داشته است.