بازدیدهای ادامه‌دار و میدانی فرماندار رزن از روستاها

بازدیدهای میدانی به عنوان رکن اصلی برنامه‌ریزی و نظارت خصلت و ویژگی اصلی دولتمردان است که بعضی از مدیران استان از جمله فرماندار شهرستان رزن این ویژگی‌‌ را دارد.

به گزارش فردای همدان، مهندس علی‌اصغر غفاری‌آثار با حضور مستمر و میدانی، فرایند تصمیم‌گیری و نظارت را دقیق‌تر کرده است، بجای اینکه مردم مجبور باشند بخاطر بازدید یا امضای مدیر، ساعت‌ها پشت در اتاق او منتظر بمانند، مدیر باید در میدان باشد و فرایند برنامه‌ریزی را تسریع بخشد. در همین راستا فرماندار شهرستان رزن از جمله مسئولان استانی است که این مهم را همواره سر لوحه فعالیت های اجرایی و مدیریتی خود قرار داده است و موجب شده تا پروژه‌های عمرانی شهرستان تسریع و همچنین ارایه خدمات به مردم شهرستان به نحو شایسته ای صورت پذیرد.

فرماندار شهرستان رزن در ادامه بازدیدهای خود، از مرکز خرید گندم روستای چایان، از روند حفر کانال آب روستای قراکند، بهسازی معابر و آسفالت روستای کهریز بغازی، خط انتقال آب روستای خورونده بازدید و همچنین بررسی مشکلات اهالی روستای جربانلو با ایشان دیدار و گفتگو کرد.

غفاری‌آثار افزود: روستا‌های شهرستان رزن در سه سال گذشته از امکانات خوبی همچون مسایل زیرساختی همچون برق، مسکن، راه های ارتباطی و مواصلاتی برخوردار هستند اما همچنان به خدمات‌رسانی بیشتری نیاز دارد. برخی از روستاهای شهرستان در موضوع آب با مشکل مواجه هستند که برای آب رسانی پایدار به این روستاها خدمات‌رسانی صورت گرفته است و قطعاً مشکل آب شرب این روستاها برای همیشه در روزهای آتی مرتفع می شود.

فرماندار رزن بیان کرد: خط انتقال آب روستای خورونده عملیاتی شده است و همچنین بهسازی معابر و آسفالت روستای کهریز بغازی نیز پر حال انجام است.

وی ادامه داد: با تخصیص اعتبارات مشکلات بهسازی و آسفالت تمامی روستاهای شهرستان برطرف خواهد شد و آسفالت می‌شوند.

غفاری‌آثار با بیان اینکه مشکل آب شرب چند روستای شهرستان در دستور کار قرار دارد، اظهار داشت: چالش آب شرب روستاهای شهرستان با تامین لوله، آب و حفاری چاه جدید انجام شده است.