برای خدمت به مردم باید دانا بود

معاون فرهنگی واجتماعی فرماندهی انتظامی همدان گفت: رسانه نقش مهمی در پیشبرد اهداف نیروی انتظامی دارد.

به گزارش فردای همدان، علی‌احمد نادری در جمع خبرنگاران وظیفه رسانه‌ها را در اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی اجتماعی مهم برشمرد و اظهار داشت: سازندگی و اثربخشی کار رسانه ملموس و بسیار ارزشمند است.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی همدان با اشاره به اینکه رسانه نقش مهمی در پیشبرد اهداف نیروی انتظامی دارد گفت: رسانه بازوان توانمند ادارات و سازمانها در ارائه خدمت به مردم است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه تعامل و ارتباط خوبی با رسانه‌های استان داریم و باید این ارتباط تقویت شود تا خدمتگزاران خوبی برای مردم باشیم، افزود: امروز اقتدار پلیس برای مردم و در خدمت امنیت مردم است و به غیر از این ارزش و معنا ندارد.

نادری با تاکید بر اینکه رسانه‌ها زبان گویای مردم هستند و ما نیز باید گوش شنوا داشته باشیم و صحبت‌های آنها را بشنویم عنوان کرد: تجارب کشورهای موفق و نظام جمهوری اسلامی این بوده که به رسانه‌ها توجه ویژه‌ای داشتند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی همدان با بیان اینکه ارتباط ما باید با رسانه عمیق‌تر شود تا مشکلات حل گردد، افزود: رسانه‌ها به راحتی مسائل مختلف را بررسی و کارشناسی می‌کنند و میزان رضایتمندی مردم را می‌سنجند و بر این اساس اطلاعات لازم را به ما می‌دهند که ما نیز از آن تا حد امکان بهره برداری کنیم.

وی با بیان اینکه انتقاد موجب اصلاح است و ما با روی باز انتقادهای سازنده را می‌پذیریم، گفت: ما برای زبان انتقادی رسانه احترام قائل هستیم، چرا که راهنما و چراغ هدایت جامعه هستند .

نادری با اشاره به اینکه پلیس گوش شنوا برای شنیدن انتقادها و چشم بینا و بیداری برای دیدن عیب‌هایش دارد، بیان کرد: رسانه‌ها پیشنهادات لازم را به ما انتقال دهند چرا که همفکری و تعامل پلیس و رسانه برکاتی را برای مردم به دنبال خواهد داشت و در این خصوص از دیدگاه‌های کارشناسانه استقبال می‌کنیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی همدان با بیان اینکه باید کاری کنیم که نام نیک از ما به جا بماند، اظهار داشت: باید برای خدمت به مردم دانا بود و با فکر و برنامه کار انجام داد تا خیر و برکات کار مضاعف شود.

وی با اشاره به اینکه رسانه پل ارتباطی مردم و پلیس است و ما باید ارزش این ارتباط را بدانیم خاطرنشان کرد: اجازه دهیم رسانه به عنوان نماینده مردم موضوعات را بیان و ما نیز به عنوان خادمین وسربازان مردم با اراده تمام آماده پاسخگویی به مطالبات مردمی هستیم.