متقاضیان نهاوندی چشم انتظار خانه‌دار شدن

نماینده مردم نهاوند گفت: مردم این شهرستان چشم انتظار اجرایی شدن طرح نهضت ملی مسکن هستند.

به گزارش فردای همدان، نشست شورای مسکن شهرستان نهاوند با حضور علیرضا نثاری نماینده مردم نهاوند به همراه ضرغام احمدوند فرماندار نهاوند ، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، مدیرکل راه و شهرسازی استان، مدیران عامل آب و فاضلاب، برق، گاز استان و جمعی از مسئولان و مدیران استانی با دستور کار تعیین تکلیف نهضت ملی مسکن شهرستان و بررسی مشکلات و موانع برگزار شد.

در این جلسه نماینده مردم نهاوند گفت: با وجود آنکه نشست های متعددی با مسئولان استانی و محلی بابت پیگیری تامین زمین و اجرایی شدن این طرح برگزار شد اما این نشست ها تاکنون به نحو مطلوب نتیجه نداده و همچنانم روند اجرا و تکمیل این طرح با مشکلاتی همراه است.

علیرضا نثاری تاکید کرد: با اهتمام مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط اقدامات خوبی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان انجام شده اما به منظور بهره‌برداری هر چه سریعتر واحد های این طرح نیاز است زیرساخت‌های مورد نیاز نظیر برق و آب توسط متولیان امر فراهم شود زیرا مردم در این رابطه چشم انتظار هستند.

وی در ادامه گفت: درحالیکه طرح اقدام ملی مسکن در برخی از شهرستان‌ها به مرحله بهره‌برداری نزدیک شده است متأسفانه اجرای این طرح در شهرستان به دلیل مشکلات مربوطه کند و متوقف شده است که نیاز است خروجی این جلسات منجر به اقدامات فوری و جهادی برای حل مشکلات مسکن شهرستان باشد.