برگزاری جشنواره کایت و بادبادک

جشنواره کایت و بادبادک در روز چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ از ساعت ۱۷ لغایت ۲۰ در مجموعه تفریحی و توریستی عباس آباد با حضور بیش از ۴۰۰ نفر از خانواده همدانی برگزار شد.

در این جشنواره بزرگترین کایت دست ساز جهان که توسط جناب آقای قربانیان ریس هیات کایت ایران طراحی و ساخته شده بود نیز به پرواز درآمد.
این جشنواره با هدف ارتقاء سطح نشاط، شادابی و سلامتی خانواده ها برنامه ریزی شده بود و موضوعات آموزش فرهنگ و حقوق شهروندی با معرفی کتاب شهر نمونه شهروند نمونه ارائه داده شد، این معرفی همراه با آموزش خلاق و برگزاری مسابقه در بین کودکان و نوجوانان صورت گرفت.
برگزاری این رویداد کار مشترکی از شرکت سیاحتی علیصدر، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان ، کمیته کایت و بادبادک هیات ورزش های همگانی شهرستان همدان و خانه مشاغل کاردان کوچولو، مجموعه تفریحی توریستی عباس آباد، شرکت دانش بنیان بهروب و شهرداری منطقه یک همدان بوده است..
در خلال این جشنواره فضای نقاشی کودکان، آموزش شهروندی، درست کردن کاردستی بصورت فرفره های رنگی و بازی منچ و مار پله شهر نمونه شهروند نمونه ، مسابقه، مصاحبه و برنامه های متنوعی برنامه ریزی و اجرا شد.
در پایان ۳ شب اقامت رایگان در ویلاهای اقامتی عباس آباد به سه نفر ، ۱۰ کارت هدیه از سوی هیات ورزش های همگانی ، ۱۰ کارت هدیه از طرف شرکت دانش بنیان بهروب، ۲۰ عدد هدیه از سوی شهرداری منطقه یک و ۱۰ پک آموزشی از سوی مرکز جامع آموزش شهروندی به قید قرعه اهدا شد.