نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
به گزارش فردای همدان، مهرداد آهکی اظهار داشت: این استان داری ۴۳ مجتمع خدمات رفاهی فعال بوده و ۱۲ مجتمع نیز در حال ساخت است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان همدان با بیان اینکه ۴۵ مجتمع خدماتی رفاهی نیز در محورهای روستایی و فرعی در دست استعلام است، افزود: این مجتمع ها با محوریت های گوناگون شامل رستوران، خدمات خودرویی، پارکینگ و… در حال احداث است.
وی با تاکید بر اینکه عمده هدفگذاری در محورهای شریانی و گردشگری است، بیان کرد: خوشبختانه به لحاظ تعداد مجتمع ها در سطح کشور رتبه نهم را داریم.
آهکی ادامه داد: مجتمع های خدمات رفاهی با تمرکز ارائه خدمات برای کاربران جاده ای، در تأمین امنیت و رفاه حال مسافران، فراهم کردن آسایش، کاهش تصادفات، کاهش اتلاف وقت و افزایش جاذبه های گردشگری بسیار موثر هستند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با تأکید بر استراحت ۱۵ دقیقهای در ازای هر دو ساعت رانندگی، بهترین محل توقف و استراحت را مجتمعهای خدماتی و رفاهی بین راهی برشمرد و اظهار داشت: کاربران جادهای میتوانند با بهرهگیری از سامانه ۱۴۱ از محل مجتمعها در طول مسیر مورد نظر مطلع شده و سپس با برنامهریزی مناسب نسبت به سفر خود اقدام کنند.
وی عنوان کرد: در راستای ارائه خدمات مطلوب و انجام سفر ایمن نظارتهای ویژه بر عملکرد مجتمعهای خدماتی رفاهی بین شهری در طول هفته اعمال میشود.
آهکی در پایان خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۵ نوبت نظارت از حدود ۵۰ مجتمع خدماتی رفاهی با حضور کلیه ادارات مرتبط در سطح استان انجام شده است.