کارکنان شهرداری‌ در خدمتگزاری به مردم، راه شهدا را سر لوحه کار خود قرار داده‌اند

شهردار همدان گفت: کارکنان شهرداری‌ در خدمتگزاری به مردم، راه شهدا را سر لوحه کار خود قرار داده‌اند.

به گزارش فردای همدان، همزمان با ۱۴ تیرماه روز شهرداری ها و دهیاری‌ها شهردار همدان و مدیران شهری ضمن تجدید میثاق با آرمانهای شهدا، با نثار گل بر مزار شهید همدانی و شهدای والا مقام حضور یافتند.

در این مراسم سید مسعود حسینی با تقدیر از زحمات و خدمات کسانی که در عرصه توسعه و آبادانی شهرها و روستاها می کوشند اظهار داشت: خدمت این عزیزان در شهرداری‌ها که خاکریز نظام محسوب می شوند و در موثرترین نهاد اجرایی کار می کنند، بسیار ارزشمند و قابل ارج گذاری است.

وی با بیان اینکه بودجه عمرانی شهرداری همدان معادل بودجه عمرانی استان همدان است افزود: قطعا خدمات شهرداری‌ها در همه ابعاد زندگی افراد به ویژه رضایتمندی مردم تاثیر گذار است و‌ کارکنان شهرداری‌ها به صورت ۲۴ ساعته ، بی منت خدمت می‌کنند.

شهردار همدان ادامه داد: امروز ما در مزار شهدا حاضر شدیم و‌ عهد می بندیم، راه شهدای عزیز که برای حفظ وطن جان شیرین خودشان را فدا کردند ادامه دهیم و انشالله کارها و‌ خدمات مجموعه شهرداری همدان مقبول درگاه خداوند قرار گیرد.

حسینی ضمن گرامیداشت یاد شهدای خدمت به موضوع انتخابات ریاست جمهوری اشاره و بیان کرد: هر فردی که موفق به کسب حایز اکثریت آراء شود مورد حمایت همگان خواهد بود و‌ باید همه برای موفقیت کشور فرد منتخب را کمک کنیم.