اجرای 59 پروژه نهضت آسفالت معابر روستاهای ملایر

مدیر بنیاد مسکن ملایر از اجرای 59 پروژه نهضت آسفالت معابر رو ستاهای این شهرستان تا پایان شهریور امسال خبر داد.

به گزارش فردای همدان، عبدالملکی در بازدید از روستاهای رحمان آباد انوچ و ضربعلی اظهار داشت: در سال گذشته معابر ۵۲ روستا آسفالت شدند که از این تعداد ۱۳ روستا از ابتدای انقلاب هیچگونه آسفالتی در آنها انجام نشده بود که توانستیم آسفالت ریزی معابر آنها را انجام دهیم.

مدیر بنیاد مسکن ملایر افزود: امسال آسفالت معابر ۵۹ روستا در دستور کار قرار دارد که از این تعداد ۱۵ روستا از ابتدای انقلاب تاکنون هیچ آسفالت ریزی در معابر آنها صورت نگرفته و برنامه زمانبندی این بنیاد بر این است تا پایان فصل تابستان آسفالت ریزی معابر ۵۹ روستای مد نظر که ۱۵ روستای نامبرده نیز در آن قرار دارد به اتمام برسد.

وی بیان کرد: در سال گذشته انقلابی در نهضت آسفالت معابر روستاهای شهرستان ملایر انجام شد که بنیاد مسکن این شهرستان توانست بیش از ۲۵۰ هزار متر مربع آسفالت ریزی در سطح روستاهای شهرستان انجام دهد.

مدیر بنیاد مسکن ملایر در پایان خاطرنشان کرد: امید داریم در کمیته رنامه‌ریزی شهرستان اعتبارات قابل توجهی از سوی فرماندار به بنیاد مسکن جهت بهسازی روستاهای شهرستان اختصاص یابد، همچنین امید است نمایندگان شهرستان بتوانند مانند هر ساله از اعتبارات در اختیار خود مبلغ قابل توجهی را جهت اجرای عملیات عمرانی در روستاها به بنیاد مسکن اختصاص دهند.