قریب به ۷۰۰ پایگاه غنی‌سازی اوقات فراغت در استان فعال است

استاندار همدان گفت: قریب به ۷۰۰ پایگاه غنی‌سازی اوقات فراغت در استان فعال است که باید در آنها جهت تقویت بنیه فرهنگی، اجتماعی و عقیدتی دانش‌آموزان از تمام ظرفیت‌ها به صورت رایگان استفاده شود.

به گزارش فردای همدان، دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد در جلسه‌ شورای آموزش و پرورش استان ضمن تبریک به مناسبت دهه‌ امامت و ولایت و گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله شهید دکتر رئیسی و شهدای خدمت، اظهار داشت: بهینه‌سازی و مناسب‌سازی ۲ هزار و ۱۰۰ فضای ورزشی از اقدامات جهادی دولت مردمی طی سال های گذشته بوده است.

استاندار همدان افزود: استفاده از فضاهای ورزشی متعلق به دستگاه‌های اجرایی به ویژه آموزش و پرورش در فصل تابستان برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و نوجوانان مورد تأکید است.

وی با بیان اینکه سند راهبردی اوقات فراغت دانش‌آموزان به دستگاه‌‌های مرتبط ابلاغ شده است، عنوان کرد: در پایگاه‌های طرح اوقات فراغت دانش‌آموزان، بهره‌گیری از مربیان تربیتی مجرب و مبلغان طرح امین مورد تأکید است.

قاسمی فرزاد ادامه داد: قریب به ۷۰۰ پایگاه غنی‌سازی اوقات فراغت در استان فعال است که باید در آنها جهت تقویت بنیه فرهنگی، اجتماعی و عقیدتی دانش‌آموزان از تمام ظرفیت‌ها به صورت رایگان استفاده شود.

استاندار همدان عنوان کرد: برگزاری کلاس های هنری همچون؛ نقاشی، طراحی، عکاسی و دیگر رشته‌های مورد علاقه دانش‌آموزان به صورت تکمیلی پیش‌بینی شود.