گلخانه تولید نشا در ملایر احداث شد

گلخانه تولید نشا در شهرستان ملایر با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان به مناسبت هفته جهاد کشاورزی احداث شد.

به گزارش فردای همدان، با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان، دکتر رضا بهراملو و معاونان و مدیران سازمان جهاد کشاورزی‌ به مناسبت هفته جهاد کشاورزی‌ گلخانه تولید نشا در روستای موداران شهرستان ملایر احداث شد.

گفتنی است، این پروژه در راستای افزایش تولید، ارزآوری با استفاده از دانش فنی همچنين با سرمایه‌گذاری ۵۸ میلیارد ریالی و اشتغالزایی ۵ نفر در مساحت ۵ هزار مترمربع در روز آخر هفته جهاد کشاورزی در روستای موداران احداث شد.

واحد پرورش ماهی سردابی در شهرستان ملایر افتتاح شد

واحد پرورش ماهی سردابی در شهرستان ملایر با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان، دکتر رضا بهراملو و معاونان و مدیران سازمان جهاد کشاورزی‌ به مناسبت هفته جهاد کشاورزی‌ واحد پرورش ماهی سردابی در روستای موداران شهرستان ملایر به بهره‌برداری رسید.

گفتنی است، این پروژه با استفاده از روش‌های نوین پرورش ماهی و بهینه سازی تولید و با سرمایه‌گذاری ۸۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۲ نفر همچنین میزان تولید در هر دوره ۳۰ تن در روز آخر هفته جهاد کشاورزی در روستای موداران به بهره‌برداری رسید.

پروژه آبیاری بارانی حسین آباد ناظم در شهرستان ملایر افتتاح شد

پروژه آبیاری بارانی حسین آباد ناظم در شهرستان ملایر با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان، دکتر رضا بهراملو و معاونان و مدیران سازمان جهاد کشاورزی‌ به مناسبت هفته جهاد کشاورزی‌ پروژه آبیاری بارانی حسین آباد ناظم در شهرستان ملایر به بهره‌برداری رسید.

گفتنی است، این پروژه در راستای افزایش راندمان آبیاری با سرمایه‌گذاری ۱۱ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۳ نفر در سطح ۲۷.۵ هکتار در روز آخر هفته جهاد کشاورزی افتتاح شد.