توقيف 150دستگاه وسيله نقليه متخلف در فامنين

فرمانده انتظامي شهرستان فامنين از اجراي طرح برخورد با رانندگان متخلف و توقيف 150 دستگاه وسيله نقليه طي 15روز گذشته خبر داد.     به گزارش “فردای همدان”، سرهنگ نوري با بيان اين مطلب گفت: در راستاي ارتقاي امنيت اجتماعي، ماموران پليس راهور اين شهرستان با همكاري ساير يگان ها  اقدام به اجراي چندين  طرح […]

فرمانده انتظامي شهرستان فامنين از اجراي طرح برخورد با رانندگان متخلف و توقيف 150 دستگاه وسيله نقليه طي 15روز گذشته خبر داد.

 

 

به گزارش “فردای همدان”، سرهنگ نوري با بيان اين مطلب گفت: در راستاي ارتقاي امنيت اجتماعي، ماموران پليس راهور اين شهرستان با همكاري ساير يگان ها  اقدام به اجراي چندين  طرح در تمامي نقاط مختلف شهرستان از جمله خيابان ها و پارك ها نمود که طي مدت ياد شده تعداد 107دستگاه موتورسيكلت و 43دستگاه خودرو متخلف توقيف و روانه پاركينگ شدند.

 

فرمانده انتظامي شهرستان در ادامه گفت: داشتن شهري آرام و دور از آلودگي صوتي و مزاحمت خياباني توسط موتور سواران ازحقوق شهروندان مي باشد و نيروي انتظامي بعنوان متولي نظم و امنيت با متخلفان و قانون گريزان برخورد و وسايط نقليه آنان را برابر قانون روانه پاركينگ خواهد کرد.

 

سرهنگ”نوري”در پايان بيان داشت: چنانچه فرهنگ احترام به قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي از دوران كودكي به فرزندان آموزش داده شود و اين فرهنگ در جامعه نهادينه شود، شاهد كمترين تخلفات در حوزه راهور خواهيم بود.