رزن پیشتاز ساخت نهضت ملی مسکن/ فاز نخست مسکن ملی رزن هفته دولت بهره‌برداری می‌شود

فرماندار رزن با بیان اینکه فاز نخست طرح نهضت ملی مسکن رزن به مرحله پایانی خود رسیده است، گفت: در هفته دولت سالجاری، فاز نخست نهضت ملی مسکن رزن قابل افتتاح و بهره‌برداری است.

به گزارش هراز خبر، علی اصغر غفاری آثار با همراهی مدیرکل راه و شهرسازی در بازدید از پیشرفت فیزیکی فاز نخست طرح نهضت ملی مسکن شهرستان رزن، اظهار داشت: فاز نخست نهضت ملی مسکن رزن که در شهریورماه سال گذشته کلنگ زنی شد که هفته دولت به بهره‌برداری می رسد و خوشبختانه علیرغم مواجه با فصل سرد سال اما با پیشرفت فیزیکی قابل قبول، این پروژه‌ در مرحله پایانی و برخی واحدها در حال نصب درب و پنجره، نماکاری و نصب کابینت هستند.

صالحی امیری مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان نیز در این بازدید ضمن تشکر از تلاش و پیگیری فرماندار رزن و مجموعه بنیاد مسکن گفت: شهرستان رزن در موضوع نهضت ملی مسکن پیش رو بوده و علیرغم اتفاقاتی که در روستای خمیگان و مخالفت ها برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در خمیگان افتاد اما مهندس غفاری‌آثار با پیگیری دلسوزانه و تلاش وصف ناپذیر موفق شدند فاز های نخست تا سوم را به مرحله اجرا برسانند.

امیری افزود: در روزهای آتی با توافق و تملک صورت گرفته بیش از ۴۰ هکتار دیگر به طرح نهضت ملی مسکن رزن افزوده خواهد شد و با این اتفاق تمام مشکلات مسکن در این شهرستان رفع خواهد شد.