مردم رزن رکورد انتخابات قبل را با حضور حداکثری خود می‌شکنند

فرماندار رزن گفت: مردم شهرستان رزن در انتخابات گذشته خوش درخشیدند، به طور قطع در این دوره از انتخابات نیز با توجه به شرایط خاص پیش آمده، مردم این شهرستان رکورد انتخابات قبل را خواهند شکست.

به گزارش فردای همدان، علی اصغر غفاری آثار در مراسم نشست معتمدین هیات اجرایی شهرستان که به منظور انتخاب اعضای اصلی و علی البدل هیأت اجرایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: باید در انتخابات پیش رو برای برگزاری انتخاباتی سالم، با مشارکت بالا و امنیت کامل تلاش کنیم.

وی با اشاره به خدمات ارزنده دولت سیزدهم،تصریح کرد:حضور حداکثری مردم شهرستان رزن در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در سال گذشته به خاطر خدمات شایسته و ارزنده ای بود که توسط دولت سیزدهم و نیز نظام جمهوری اسلامی در این شهرستان انجام شده و این امر موجب رضایت عمومی بالای مردم از خدمات دولت و نظام بوده است.

غفاری آثار یاد آور شد: شهرستان رزن دارای ۲۷ پروژه نیمه کاره باقی مانده از سالهای گذشته بود که تمامی این پروژه ها با پیگیری دولت سیزدهم به سرانجام رسید.

وی با اشاره به روشنگری و تبیین جامعه برای انتخاب صحیح در انتخاب رئیس جمهور جدید، خاطر نشان کرد:انتخاب صحیح و آگاهانه مردم در دوره قبل موجب انتخاب رئیس جمهوری مردمی شد که برای خدمتگزاری به مردم از هیچ تلاشی کوتاهی و مضایقه نداشت و روز تعطيل و غیر تعطیل برای خدمت به مردم نمی‌شناخت.

غفاری آثار با بیان اینکه شهید رئیسی برای همیشه در تاریخ انقلاب ماندگار شد، گفت:به طور قطع مردم با بصیرت و آگاهی بالای خود فردی را به عنوان رئیس جمهور انتخاب خواهند کرد که تدوام دهنده راه شهید رئیسی بوده و در خدمتگزاری به مردم همانند شهید رئیسی باشد.

در این جلسه هشت نفر به ترتیب به نام های علی اصغر توکلی،علی نجفی، محمد ابراهیم یعقوبی، پرویز علی بنده‌لو، احمد ایمانی، حسن حسنی پژوه ،محسن مصطفوی و رضا صادقی به عنوان اعضای اصلی در هیأت اجرایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخاب شدند.