کشف 179هزار و 980 نخ سيگار خارجي به ارزش 300ميليون ريال در همدان

رئيس پليس آگاهي استان از کشف 179هزار و 980 نخ سيگار خارجي در همدان خبر داد.     به گزارش “فردای همدان”، سرهنگ رضا زارعي گفت: در راستاي تحقق شعار سال اقتصاد مقاومتي ، اقدام و عمل و مبارزه بي امان با قاچاقچيان و توزيع کنندگان سيگار خارجي، در پي خبر واصله مبني بر اينکه […]

رئيس پليس آگاهي استان از کشف 179هزار و 980 نخ سيگار خارجي در همدان خبر داد.

 

 

به گزارش “فردای همدان”، سرهنگ رضا زارعي گفت: در راستاي تحقق شعار سال اقتصاد مقاومتي ، اقدام و عمل و مبارزه بي امان با قاچاقچيان و توزيع کنندگان سيگار خارجي، در پي خبر واصله مبني بر اينکه يكي از قاچاقچيان با همکاري چند نفر ديگر اقدام به تهيه و توزيع سيگار خارجي مي نمايند، شناسايي و دستگيري متهمان در دستور کار پليس قرار گرفت.

وي ادامه داد: با تلاش پليس متهمان که با استفاده از يک دستگاه اتوبوس اقدام به دپوي کالاي قاچاق کرده بودند، شناسايي شدند و با هماهنگي مقام قضايي در بازرسي از منزل و خودروي مذکور تعداد 14قلم كالاي ضد فرهنگي خارجي و تعداد 179هزار و 980 نخ انواع سيگار خارجي به ارزش تقريبي 300ميليون ريال که به طرز ماهرانه اي در داخل خودرو و پارکينگ منزل جاسازي شده بود کشف کردند.

سرهنگ زارعي گفت: متهمان دستگير و به همراه موارد مکشوفه براي سير مراحل قانوني به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز منتقل شدند.