در جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان، «پسر نیل» به همدان می‌آید

گروه فرهنگ و هنر: نمایش «پسر نیل» براساس متنی از گیتا داودی و با کارگردانی ناصر آویژه در بخش مسابقه نوجوان بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان بر روی صحنه می رود       به گزارش “فردای همدان”،«پسر نیل» نمایشی برای گروه کودک و نوجوان است. در این نمایش با […]

گروه فرهنگ و هنر: نمایش «پسر نیل» براساس متنی از گیتا داودی و با کارگردانی ناصر آویژه در بخش مسابقه نوجوان بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان بر روی صحنه می رود

 

 

 

به گزارش “فردای همدان”،«پسر نیل» نمایشی برای گروه کودک و نوجوان است. در این نمایش با دختری به نام مریم آشنا می‌شویم که به دنبال اتفاقی، در طول زمان سفر می‌کند و در این سفر با قصه حضرت موسی (ع) آشنا می‌شود و با پشت سر گذاشتن اتفاقات عجیب و غریب، پاسخ بسیاری از پرسش‌های خود را می‌یابد. در واقع موضوع اصلی این نمایش لطف خداست.

 

علیرضا ناصحی، مریم اکبری، حسین مزینانی، مریم آشوری، قاسم انصاری شاد، رها آویژه، کیمیا حسینی، امین میرزاباقری، آرش حسنی و محمدحسین درباغی فر نقش‌آفرینان این نمایش هستند.

 

در نمایش «پسر نیل» آرمان داوودی (مدیر صحنه)، سینا ییلاق‌بیگی (طراح صحنه)، بابک نصیری‌خواه (آهنگساز)، روزبه حمزه‌ای (شاعر)، مهرداد حیدری (منشی صحنه)، سهیلا جوادی (طراح صحنه)، نیما مطلق (دستیار صحنه)، امین میرزاباقری و  محمدحسین درباغی فر (دستیاران کارگردان)، اصغر فریدی‌ماسوله (طراح حرکات موزون)، لیلا خلیلی، الهام زارع، بهنوش رییسی‌فرشید، محمود فیضی، امین نیک‌پنجه و اصغر فریدی‌ماسوله (گروه اجرای حرکت‌های موزون)، علی‌اشرف سمایی (طراح نور)، عاطفه سلیمانی و سبا سلیمانی (دستیاران طراح گریم)، حسین تبریزی و سهیلا جوادی (مجریان گریم)، عاطفه سلیمانی (دوخت لباس و دستیار طراح)، امیرحسین باباییان و احمد باباییان (ساخت دکور)، قاسم رحمتی (طراح و ساخت عروسک) و زهرا جعفری (ساخت عروسک سارا) با آویژه همکاری می‌کنند.

 

بیست و سومین جشنواره بین‎المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری شهرام کرمی از ٢١ تا ٢٧ آذرماه در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین برگزار می‌شود.