قطار بهسازی و آسفالت معابر روستایی رزن پر سرعت‌تر از گذشته در حرکت

فرماندار رزن گفت: بهسازی و آسفالت معابر روستایی که یکی از اقدامات مهم دولت سیزدهم در شهرستان رزن است، امسال نیز در دستور کار قرار گرفته و از اولین روزهای سال ۱۴۰۳ اجرایی شده است.

به گزارش فردای همدان، علی اصغر غفاری آثار؛ فرماندار شهرستان رزن، به همراه ابوالفضل قاسمی؛ معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و مصطفی مددی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان از روند اجرای بهسازی و آسفالت ریزی معابر روستای هریان بازدید و اظهار داشت: در راستای خدمت رسانی، تردد آسان همشهریان و زیبا سازی منظر روستاها؛ طرح بهسازی و آسفالت معابر روستاهای رزن از نخستین روزهای تشکیل دولت سیزدهم آغاز شده و هم اکنون نیز در حال اجرا می باشد.

فرماندار رزن با اشاره به اینکه بیشترین بهسازی و آسفالت ریزی روستایی استان در دو سال گذشته در شهرستان رزن اجرا شده افزود: از ابتدای سال‌جاری نیز بهسازی معابر ۳روستای چایان، نوار و هریان اجرایی شده و تا پایان سال ۲۹روستای شهرستان رزن با ۴۳ میلیارد تومان بهسازی و آسفالت ریزی می شود.

وی بیان کرد: برای اجرای آسفالت و بهسازی روستای هریان بیش از ۲میلیارد تومان از محل اعتبار قیر رایگان، اعتبارات استانی و خودیاری اهالی هزینه شده است.

فرماندار رزن در پایان خاطرنشان کرد: بهسازی و آسفالت ریزی معابر روستای هریان از توابع بخش مرکزی رزن پس از ۵ روز کاری به اتمام رسید و این روستا با ۳۸۶خانوار به صورت ۱۰۰درصد عملیات اجرای آسفالت آن انجام پذیرفت.