سرقت 7 ميليارد ريالي سارقان به عنف در همدان

فرمانده انتظامي استان از شناسايي و دستگيري سارقان به عنف محموله تريلرها و کشف يک فقره قتل خبر داد.     به گزارش “فردای همدان”، سردار حاجي محمد مهديان نسب، گفت: در پي به سرقت رفتن محموله تريلرها در محورهاي مواصلاتي همدان و بررسي هاي به عمل آمده توسط ماموران پليس آگاهي استان  ،يک نفر […]

فرمانده انتظامي استان از شناسايي و دستگيري سارقان به عنف محموله تريلرها و کشف يک فقره قتل خبر داد.

 

 

به گزارش “فردای همدان”، سردار حاجي محمد مهديان نسب، گفت: در پي به سرقت رفتن محموله تريلرها در محورهاي مواصلاتي همدان و بررسي هاي به عمل آمده توسط ماموران پليس آگاهي استان  ،يک نفر سارق شناسايي و دستگير شد.

وي افزود: نامبرده در بازجويي هاي صورت گرفته به سرقت و همدستي با چند نفر ديگر اعتراف کرد که بلافاصله پس از شناسايي ساير متهمان، با هماهنگي قضائي تحت تعقيب قرار گرفتند.

اين مقام انتظامي اظهار داشت: ماموران پليس آگاهي با به کارگيري توان عملياتي و اطلاعاتي و اخذ نيابت قضائي طي عمليات ضربتي تعداد سه نفر  همدست متهم رديف اول را در محل سکونتشان واقع در يکي از محله هاي شهر تهران دستگير کردند.

سردار مهديان نسب ادامه داد: متهمان در بازجويي هاي به عمل آمده علاوه بر اعتراف به سرقت به عنف و تخليه چند محموله تريلر، به قتل راننده تريلر محموله پتروشيمي در شهرستان بروجرد نيز اعتراف کردند که با اقدام به موقع  ماموران، متهم به قتل در اين پرونده نيز پس از شناسايي دستگير شد.

فرمانده انتظامي استان همدان در خاتمه با اشاره به اين که ارزش تقريبي محموله هاي به سرقت رفته هفت ميليارد ريال برآورد شده است، بيان داشت: پنج نفر سارق و يک نفر قاتل در اين راستا دستگير و پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند.