«10هفته، 10 نقاش» در حوزه هنری همدان

گروه فرهنگ و هنر: حوزه هنری استان همدان مجموعه کارگاه‌های نقاشی خلق اثر را برگزار می‌کند.       به گزارش “فردای همدان”، سیدیونس اشرفی‌پور در این باره گفت: خانه نقاشان حوزه هنری استان همدان تاکنون 23 نشست را با حضور اساتید و نقاشان استان و با موضع جامعه‌شناسی هنر، کرگاه‌های خلق اثر و… برگزار […]

گروه فرهنگ و هنر: حوزه هنری استان همدان مجموعه کارگاه‌های نقاشی خلق اثر را برگزار می‌کند.

 

 

 

به گزارش “فردای همدان”، سیدیونس اشرفی‌پور در این باره گفت: خانه نقاشان حوزه هنری استان همدان تاکنون 23 نشست را با حضور اساتید و نقاشان استان و با موضع جامعه‌شناسی هنر، کرگاه‌های خلق اثر و… برگزار کرده است.

وی که مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان همدان است، در ادامه افزود: «10هفته، 10نقاش» مجموعه کارگاه‌هایی با هدف تولید آثار هنری و حمایت از هنرمندان جوان استان است که تا نیمه بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: در این طرح، هر هفته یکی از نقاشان جوان که دانشجو و یا فارغ‌التحصیل دانشگاه‌های استان هستند، با حضور در نگارخانه این حوزه به خلق اثر می‌پردازند.

وی گفت: استان همدان ظرفیت و توان بالایی در حوزه نقاشی دارد و افراد زیادی از این استان به جامعه هنری معرفی شده اند و به دلیل این پتانسیل بالا تلاش داریم برنامه‌های مختلفی را برای استعدادهای جوان استان برگزار کنیم.

اشرفی‌پور اظهار کرد: علاقمندان در طول برپایی این رویداد می‌توانند از نحوه خلق اثر توسط این هنرمندان دیدن کنند و در قدم نخست، می‌توانند روزهای 13، 17 و 18 آذرماه، از ساعت 10 تا 13 با حضور در نگارخانه این حوزه واقع در خیابان شریعتی، روبروی بانک صادرات مرکزی، بن‌بست زرین، به دیدن اثری بیایند که توسط مهدیه سهرابی خلق خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: در پایان، نمایشگاهی از آثار خلق شده در این کارگاه برگزار خواهد شد و این آثار به جشنواره دوسالانه تولیدات مراکز استانی ارسال خواهند شد.