«کلوچه خدا» در جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک همدان به روی صحنه می‌رود

گروه فرهنگ و هنر: آرش شریف زاده، نمایش «کلوچه خدا» را در بخش کودک بیست و سومین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان روی صحنه می برد.     به گزارش “فردای همدان”، این کارگردان برنامه آینده خود را اجرای “خروسک پریشان” از نوشته های داوود کیانیان معرفی کرد. شریف زاده با اشاره به اینکه کیانیان […]

گروه فرهنگ و هنر: آرش شریف زاده، نمایش «کلوچه خدا» را در بخش کودک بیست و سومین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان روی صحنه می برد.

 

 

به گزارش “فردای همدان”، این کارگردان برنامه آینده خود را اجرای “خروسک پریشان” از نوشته های داوود کیانیان معرفی کرد.

شریف زاده با اشاره به اینکه کیانیان در کنار گروه ما هست و ما را همراهی می کند، بیان کرد: مشغول تمرین برای بازبینی هستیم تا برای اجرای عمومی سالن در اختیارمان قرار بگیرد. هم‌چنین مشغول برنامه ریزی هستم تا نمایش بنیامین و‌ بنتن که در جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی حضور داشت و جزو آثار منتخب بود، اجرای عمومی شود.

 

وی که با نمایش کلوچه های خدا در بخش کودک بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان شرکت دارد، در پاسخ به اینکه اجرای جشنواره با اجرای عمومی چه تفاوت هایی خواهد داشت، تصریح کرد: چند ماه از اجرای عمومی ما می گذرد و‌ ممکن است دکور یا لباس های نمایش نیاز به ترمیم داشته باشد وگرنه اجرای جشنواره با اجرای عمومی تفاوتی نخواهد داشت.

 

این کارگردان درباره ارزیابی اش از جشنواره گفت: به کرمی دبیر جشنواره تبریک می گویم چون برگزار کردن یک جشنواره بین المللی کار سختی است. همدان هم میزبان خوبی برای جشنواره است. فقط به نظرم بسبار خوب می شود، اگر کارهای خارجی قوی تری در جشنواره حضور پیدا کنند چرا که در جشنواره بسیار می توانیم با هم تبادل نظر کنیم .

 

شریف زاده خاطر نشان کرد: امیدوارم جشنواره خوب و پویایی داشته باشیم. به دور از چشم و هم چشمی کارها به خوبی اجرا شوند و پیشنهاد می کنم، مردم هم زمان اجرای نمایش ها نظرشان را اعلام کنند مثلا به شکل صندوق های نظر خواهی تا ما دست اندرکاران بازتاب کارمان را بدانیم.

 

بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری شهرام کرمی از ٢١ تا ٢٧ آذرماه جاری در شهر تاریخی همدان برگزار می شود.