دستگيري اعضاء باند سارقان منازل در تويسرکان

گروه جامعه: فرمانده انتظامي شهرستان تويسرکان از دستگيري باند سارقان حرفه اي منازل و اعتراف آنان به 8 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.     به گزارش “فردای همدان”، سرهنگ محمد معصومي در تشريح جزئيات اين خبر گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت منزل طي چند ماه گذشته در شهرستان تويسرکان، موضوع به […]

گروه جامعه: فرمانده انتظامي شهرستان تويسرکان از دستگيري باند سارقان حرفه اي منازل و اعتراف آنان به 8 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.

 

 

به گزارش “فردای همدان”، سرهنگ محمد معصومي در تشريح جزئيات اين خبر گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت منزل طي چند ماه گذشته در شهرستان تويسرکان، موضوع به طور ويژه در دستور کار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.

سرهنگ محمد معصومي افزود: پس از طرح و بررسي اين موضوع در پليس آگاهي، تيم ويژه اطلاعاتي و عملياتي از کارآگاهان با تجربه پليس آگاهي شهرستان تشکيل و اقدامات پليسي براي شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان آغاز شد.

سرهنگ معصومي خاطر نشان کرد: ماموران پس از بررسي هاي همه جانبه و با انجام رصد اطلاعاتي و شيوه و شگردهاي خاص پليسي مخفيگاه دو نفر از اعضاي باند سارقان که اهل و ساکن استان هاي مرزي و همجوار بودند را شناسايي کردند.

وي  گفت: کارآگاهان با هماهنگي مرجع قضائي و پس از اخذ نيابت به مخفيگاه سارقان اعزام و طي دو مرحله عمليات، متهمان را غافلگيرانه دستگير و جهت بازجويي و تحقيقات به پليس آگاهي شهرستان تويسرکان منتقل کردند.

وي با اشاره به کشف اموال مسروقه از مخفيگاه سارقان و توقيف يک دستگاه خودرو پژو 405 متعلق به آنها گفت: سارقان در تحقيقات فني و بازجويي هاي صورت گرفته توسط کارآگاهان پليس آگاهي و با مشاهده دلايل،شواهد و قرائن، به ارتكاب 8 فقره سرقت از منازل درتويسرکان اعتراف کردند.

سرهنگ معصومي با بيان اين مطلب که سارقان افرادي معتاد و داراي چندين فقره سابقه با جرائم مشابه مي باشند گفت: سارقان در اعترافات خود اظهار داشتند اغلب در هنگام غروب آفتاب پس از اطمينان از عدم حضور ساکنين منازل اقدام به سرقت مي کردند و نيز معترف شدند که فرد ديگري نيز همدست آنان بوده که تحقيقات پليس آگاهي جهت دستگيري وي ادامه دارد.

فرمانده انتظامي شهرستان تويسرکان در پايان با اشاره به اينکه سارقان از هر فرصتي براي انجام عمل مجرمانه خود استفاده مي کنند، از شهروندان خواست تا هرگونه اخبار و اطلاعات و موارد مشکوک را با مرکز فوريت هاي پليسي 110 در ميان بگذارند و همچنين شماره تلفن 197 مرکز نظارت همگاني ناجا آماده دريافت انتقاد، پيشنهاد، شکايات و تقدير از عملکرد پليس مي باشد.