نقد کتاب با موضوع «عاشورا» در اسدآباد

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اسدآباد از برگزاری نقد کتاب با موضوع «عاشورا» خبر داد و گفت: این جلسه با همکاری دو کتابخانه عمومی و دانشکده علوم پزشکی انجام می‌شود.       به گزارش “فردای همدان”، مهدی مرادیان‌تمجید؛ رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اسدآباد از اجرای برنامه‌های متنوع در ایام بزرگداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار در […]

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اسدآباد از برگزاری نقد کتاب با موضوع «عاشورا» خبر داد و گفت: این جلسه با همکاری دو کتابخانه عمومی و دانشکده علوم پزشکی انجام می‌شود.

 

 

 

به گزارش “فردای همدان”، مهدی مرادیان‌تمجید؛ رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اسدآباد از اجرای برنامه‌های متنوع در ایام بزرگداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار در شهرستان اسدآباد خبر داد و اظهارکرد: در این هفته بیش از 25 برنامه با همکاری دیگر دستگاه‌های فرهنگی شهرستان برگزار می‌شود.

 

وی از برگزاری نشست ویژه کتابخوان با موضوع عفاف و حجاب در کتابخانه‌های عمومی خبر داد و افزود: این نشست با همکاری شهرداری بهار، حوزه علمیه خواهران، سازمان تبلیغات اسلامی، آموزش‌ و پرورش و فرمانداری اجرا می‌شود و برگزاری جلسه نقد کتاب یکی دیگر از برنامه‌هایی است که در مناسبت‌های مختلف انجام می‌شود که نقد کتاب در این هفته با موضوع «عاشورا» است که با همکاری کتابخانه شهید رجایی اسدآباد، ادیب چنارسفلی و دانشگاه علوم پزشکی اسدآباد انجام می‌شود.

 

مرادیان‌تمجید با اشاره به اینکه در بزرگداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار ویژه کودکان مهد کودک‌های «قاصد»، «گل‌ها» و «غنچه‌های هلال‌احمر» از کتابخانه عمومی شهید رجایی بازدید خواهند کرد، گفت: دانش‌آموزان مدارس مختلف نیز در این ایام بازدیدهایی از کتابخانه عمومی خواهند داشت.

 

وی خاطرنشان کرد: در ایام بزرگداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار، نشستی با عنوان شاهنامه‌خوانی در کتابخانه فاطمه‌الزهراء(س) شهر آجین انجام می‌شود؛ برگزاری مسابقه نقاشی در همه کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسدآباد از دیگر برنامه‌هایی است که برای این ایام درنظر گرفته شده است که این مسابقه با موضوع «کتاب» انجام می‌شود.

 

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اسدآباد از دیدار کتابداران با امام جمعه، فرماندار، برگزاری جلسه مشترک انجمن کتابخانه‌های عمومی و قصه‌گویی با موضوع «کتاب و اربعین» در کتابخانه‌های عمومی این شهرستان خبر داد و بیان کرد: البته مسؤولان نیز در این هفته بازدیدهایی را از کتابخانه خواهند داشت؛ برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی و جمله‌نویسی نیز از دیگر برنامه‌های این ایام است که این مسابقه به ترتیب با موضوع پیامبر اعظم(ص) و اربعین خواهد بود که با همکاری بسیج دانشگاه پیام‎نور و کتابخانه ثارالله‌(ع) در روستای مزرعه انجام می‌شود.

 

وی از عضویت رایگان مردم در روز کتاب، کتاب‌خوانی و کتابدار خبر داد و افزود: این امر همزمان با سراسر کشور در 24 آبان‌ماه انجام می‌شود و نشست کتاب‌خوان مدرسه‌ای و کتابخانه‌ای نیز با همکاری کتابخانه‌های عمومی این شهرستان در ایام بزرگداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار برگزار خواهد شد.