تکریم ارباب‌رجوع مهم‌ترین اصل صیانت از حقوق شهروندی

مدیرکل تعاون کارورفاه اجتماعی استان همدان با اشاره به برنامه های هشت گانه ستاد صیانت از حقوق شهروندی گفت: خدمت رسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع مهمترین اصل ستاد صیانت از حقوق شهروندی است.     به گزارش “فردای همدان”، دکتراحمد توصیفیان اظهار داشت: حقوق شهروندی و عفاف و حجاب، آموزش مدیران و کارکنان […]

مدیرکل تعاون کارورفاه اجتماعی استان همدان با اشاره به برنامه های هشت گانه ستاد صیانت از حقوق شهروندی گفت: خدمت رسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع مهمترین اصل ستاد صیانت از حقوق شهروندی است.

 

 

به گزارش “فردای همدان”، دکتراحمد توصیفیان اظهار داشت: حقوق شهروندی و عفاف و حجاب، آموزش مدیران و کارکنان ادارات و نهادهای شهرستان در راستای خدمت رسانی و تکریم ارباب رجوع، کاهش سرانه تخلفات و فساد اداری و فرهنگ سازی و اطلاع رسانی جزو برنامه های ستاد صیانت به شمار می رود.

توصیفیان  روان سازی قوانین و در کنار آن بازرسی از شهرستانها را از دیگر برنامه های  کمیته  صیانت از حقوق شهروندی عنوان کرده  تصریح کرد: آشنایی و تسلط کامل مدیران و کارکنان  وروسا از قوانین و آیین نامه های اجرایی دستگاه متبوعه و بازرسی نوبه ای که ابلاغی است و بازرسی موردی که به تشخیص کمیته انجام می شود از دیگر وظایف اعضای  کمیته  مربوطه می باشد.

مدیرکل تعاون کارورفاه اجتماعی استان همدان با بیان اینکه در بحث خدمت رسانی همه ما موظف هستیم  تا در جهت تسهیل امور مردم قدم برداریم افزود: اتخاذ تدابیر، سازو کارهای لازم در جهت پاسخگویی به مردم و راهکارهایی که بتواند به افزایش ملاقاتهای حضوری با مردم در ادارات وشهرستانها  بیافزاید کمک خواهد کرد تا مردم از خدمات ارائه شده رضایت داشته باشند.