عکاسان همدانی، برگزیده جشنواره‌های سراسری

گروه فرهنگ و هنر: مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان همدان از برگزیده شدن اعضای خانه عکاسان این حوزه در مسابقات سراسری خبرداد.       به گزارش “فردای همدان”، سیدیونس اشرفی‌پور اظهار کرد: خانه عکاسان حوزه هنری استان همدان از زمان آغاز فعالیت‌های خود در دیماه 85 توجه به استعدادهای جوان و مستعد […]

گروه فرهنگ و هنر: مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان همدان از برگزیده شدن اعضای خانه عکاسان این حوزه در مسابقات سراسری خبرداد.

 

 

 

به گزارش “فردای همدان”، سیدیونس اشرفی‌پور اظهار کرد: خانه عکاسان حوزه هنری استان همدان از زمان آغاز فعالیت‌های خود در دیماه 85 توجه به استعدادهای جوان و مستعد را دنبال کرده و جمع کثیری از فعالان کنونی در عرصه هنر عکاسی استان از اعضای سابق و فعلی این خانه هستند.

وی ادامه داد: علاقمندان به این هنر در استان در نشست‌های هفتگی این خانه که روزهای سه‌شنبه از ساعت 15 در محل حوزه هنری استان برگزار می‌شود گردهم آمده و ضمن بررسی عکس های هم به تبادل نظر درباره آثار یکدیگر می‌پردازند.

اشرفی‌پور برپایی کارگاه‌های تخصصی، اردوهای عکاسی داخل و برون شهری، نمایشگاه‌های جمعی و انفرادی را از دیگر فعالیت‌های این خانه برشمرد و افزود: در میان عکاسان همدان، استعداد و علاقه فراوانی وجود دارد که وقتی با تلاش همراه می‌شود، نتایج خوبی در پی خواهد داشت.

وی یکی از نشانه‌های وجود استعدادهای عکاسی در استان را برگزیده ‌شدن در جشنواره‌ها عنوان کرد و ادامه داد: در جدیدترین رویداد و در سومین سوگواره عکس «نگاه عاشورایی»، عادل باخدا، از اعضای فعال خانه عکاسان همدان یکی از برگزیدگان بخش دوربین بود و در نهمین جشنواره عکس رشد نیز رضا زنگنه و امیرمهدی نجفلوشهپر، دیگر اعضای این خانه، لوح تقدیر و جایزه نقدی در بخش «آموزش و پرورش» را از آن خود کردند.

وی در پایان گفت: 434مین نشست خانه عکاسان حوزه هنری استان به نمایش و بررسی آثار رسیده به این دو جشنواره، با حضور برگزیدگان همدانی آن اختصاص خواهد داشت.