جام اخلاق در دستان دختران تکواندوکار همدان

گروه ورزش: در بیست و یکمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی زنان کشور «جام سفیر کره‌جنوبی» همدان تیم اخلاق این دوره از مسابقات شد.       به گزارش “فردای همدان”، بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی کشور جوانان و بزرگسالان در گروه زنان “جام سفیر کره‌ جنوبی” با حضور 210 تکواندوکار و در قالب 32 […]

گروه ورزش: در بیست و یکمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی زنان کشور «جام سفیر کره‌جنوبی» همدان تیم اخلاق این دوره از مسابقات شد.

 

 

 

به گزارش “فردای همدان”، بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی کشور جوانان و بزرگسالان در گروه زنان “جام سفیر کره‌ جنوبی” با حضور 210 تکواندوکار و در قالب 32 تیم از 31 استان به مدت دو روز به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد.

در این دوره از مسابقات، تکواندوکاران تهرانی با کسب 2 مدال طلا، 3 نقره، یک برنز و 59 امتیاز در رقابتی نزدیک و حساس بر سکوی قهرمانی ایستادند، هوگوپوشان البرزی با کسب 3 مدال طلا، یک نقره، یک برنز و 58 امتیاز نایب قهرمان و نماینده تیم اصفهان نیز با یک مدال طلا، یک برنز و 35 امتیاز سوم شد.

در این مسابقات همچنین، همدان به عنوان تیم اخلاق، نوشین اژدری از فارس به عنوان بهترین سرپرست، فاطمه فرزان از خراسان رضوی فنی ترین بازیکن و فاطمه سعیدی ریزی از اصفهان به عنوان بازیکن شیرزن انتخاب شدند.