نایب‌قهرمانی رکاب‌زن همدانی در لیگ دسته یک دوچرخه‌سواری کشور

گروه ورزش: رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان همدان گفت: مسابقات لیگ دسته یک دوچرخه‌سواری کشور با  درخشش نماینده هیئت همدان در ماده استقامت به میزبانی گرگان به پایان رسید.       به گزارش “فردای همدان”، علی ثقفی با اشاره به نایب ‌قهرمانی رکاب‌زن هیئت همدان در لیگ دسته یک دوچرخه‌سواری کشور اظهار داشت: رقابت‌های ماده […]

گروه ورزش: رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان همدان گفت: مسابقات لیگ دسته یک دوچرخه‌سواری کشور با  درخشش نماینده هیئت همدان در ماده استقامت به میزبانی گرگان به پایان رسید.

 

 

 

به گزارش “فردای همدان”، علی ثقفی با اشاره به نایب ‌قهرمانی رکاب‌زن هیئت همدان در لیگ دسته یک دوچرخه‌سواری کشور اظهار داشت: رقابت‌های ماده استقامت امروز با شرکت ۷۶ رکاب‌زن از ۱۸ تیم در گرگان برگزار شد.

وی افزود: تیم دوچرخه‌سواری همدان برای کسب بهترین نتیجه در این مسابقات قدم گذاشت.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان همدان با اشاره به نتایج این مسابقات گفت: در پایان سهیل ستاری از تیم پدافند هوایی اول شد.

ثقفی خاطرنشان کرد: همچنین علی قیاسی از تیم هیئت دوچرخه‌سواری همدان مقام دوم را به دست آورد و احمد قمری از شهرداری اراک در جایگاه سوم ایستاد.

وی بابیان اینکه شناسایی و پرورش استعدادها از مهم‌ترین سیاست‌های هیئت دوچرخه‌سواری همدان است، بیان کرد: تیم همدان را استعدادهای دوچرخه‌سواری استان تشکیل می‌دهند و باهدف کسب تجربه بیشتر در عرصه رقابت، نسبت به اعزام آن‌ها به لیگ دوچرخه‌سواری کشور اقدام کرده‌ایم.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان همدان عنوان کرد: حضور تیم‌های استان در لیگ‌های کشوری نیز با هزینه هیئت انجام می‌شود و قصد داریم با میدان دادن به استعدادهای دوچرخه‌سواری در میادین مهم کشوری، پشتوانه سازی لازم را برای تیم‌های بزرگ‌سالان داشته باشیم.

ثقفی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین هیئت‌های دوچرخه‌سواری و همگانی استان همدان گفت: برای نخستین بار با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با هیئت دوچرخه‌سواری، این رشته ورزشی به جمع ورزش‌های همگانی پیوست.